Laat je Grand Seiko zien VIII

Prachtig horloge - de SBGW289 staat bij mij eigenlijk ook nog wel op de lijst voor ooit een keertje. Geniet ervan!

1 like

The Urban Gentry met een prachtige ā€œoldfashionedā€ review van van de SBGK017:

5 likes

Gefeliciteerd, prachtige GS!

1 like

Die is ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Shit, was deze te koop ja?
Gaaf ding.

3 likes

Ik vind dit geen goed schema. Doorloop het maar eens, en uiteindelijk ben je oneindig links aan het vervangen. De volgorde is niet goed. Ik vind mijn schema beter en eenvoudiger.

3 likes

Ik ook :+1:t2:

1 like

Ik vind die 36.5mm toch wel perfect voor de 44gs hoor. Heel gaaf! :+1:

4 likes

Heb ook niets voorbij zien komen in het blauw helaas

Klopt, ik had hier een ā€œgezochtā€ advertentie geplaatst omdat ik geen ongedragen exemplaren kon vinden in Europa.

De band aanpassen was makkelijker dan gedacht dus dank @amusicar en @theinvisibleman voor de tips!

2 likes

… met een prachtig horloge :star_struck:

1 like

Dank je. Ja echt heerlijk die champagne plaat. :ok_hand:

3 likes

23 likes

22 likes

@Plumb
Staat je goed hoor :smiley: :+1:t4:

Nogmaals dank! Draagt echt heerlijk!

Enige nadeel van 36,5 is dat alle andere horloges boven de 40mm nu echt gigantisch ogen :joy:

1 like

Old Skool GS uit begin jaren 70: Vandaag weer eens de Grand Seiko 6156-8010 met hss staal en gefacetteerd glas. De indices, glas en kast flonkeren prachtig als je hem beweegt.

Een disco volante om de pols (ja, er is iets scherp aan deze foto, het datumvenster!):

12 likes

Ik speel meet de gedachte om mijn SBGA461 te vervangen met een GMT Springdrive en als duiker een Pelagos 42 te zoeken. Samen met de aankomende Santos zou dat een mooie 3-piece maken…

decisions…decisions

Een beetje laat, maar gefeliciteerd!
Ik vind dit de mooiste kast in de GS lijn.

De Godzilla van @DVR is ook om van te :drooling_face:

11 likes

Haha ja herkenbaar! Dan zit er niks anders op dan je gehele collectie te renoveren naar <39mm :crazy_face:

19 likes