Prachtig horloge - de SBGW289 staat bij mij eigenlijk ook nog wel op de lijst voor ooit een keertje. Geniet ervan!
Gefeliciteerd, prachtige GS!
Die is ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!
Shit, was deze te koop ja?
Gaaf ding.
Ik vind dit geen goed schema. Doorloop het maar eens, en uiteindelijk ben je oneindig links aan het vervangen. De volgorde is niet goed. Ik vind mijn schema beter en eenvoudiger.
Ik ook
Ik vind die 36.5mm toch wel perfect voor de 44gs hoor. Heel gaaf!
Heb ook niets voorbij zien komen in het blauw helaas
Klopt, ik had hier een āgezochtā advertentie geplaatst omdat ik geen ongedragen exemplaren kon vinden in Europa.
De band aanpassen was makkelijker dan gedacht dus dank @amusicar en @theinvisibleman voor de tips!
⦠met een prachtig horloge
Dank je. Ja echt heerlijk die champagne plaat.
Nogmaals dank! Draagt echt heerlijk!
Enige nadeel van 36,5 is dat alle andere horloges boven de 40mm nu echt gigantisch ogen
Old Skool GS uit begin jaren 70: Vandaag weer eens de Grand Seiko 6156-8010 met hss staal en gefacetteerd glas. De indices, glas en kast flonkeren prachtig als je hem beweegt.
Een disco volante om de pols (ja, er is iets scherp aan deze foto, het datumvenster!):
Ik speel meet de gedachte om mijn SBGA461 te vervangen met een GMT Springdrive en als duiker een Pelagos 42 te zoeken. Samen met de aankomende Santos zou dat een mooie 3-piece makenā¦
decisionsā¦decisions
Een beetje laat, maar gefeliciteerd!
Ik vind dit de mooiste kast in de GS lijn.
De Godzilla van @DVR is ook om van te
Haha ja herkenbaar! Dan zit er niks anders op dan je gehele collectie te renoveren naar <39mm