Laat je Grand Seiko zien VIII

Ik zit heel hard na te denken om mijn eerste GS weer te kopen. De SBGR311
Dan zou de SBGH039 wel weg moeten, na ruim 2 jaar. Ik heb nog nooit zo lang een horloge gehad

Waarom deed ik hem toen weg?

• geen dopje op de secondenwijzer
  • afschuwelijk AUTOMATIC geprint
  • geen geborstelde flank aan de kast
  • 42mm leek toen wat groot voor een GS

16 likes

Mooie binnenkomer! Welkom hier!

Dat valt voor jou toch reuze mee, met je wisseltrofee? :slight_smile:

Geen zorgen. Inzicht kan nog voortschrijden. :slight_smile: Evengoed: Mooie GS! Toffe kastvorm en glas.

Ik zou het niet doen omdat 40 altijd beter is dan 42. :slight_smile: En ik vind de 62GS kast übercool.

Sorry man.

5 likes

:sunglasses: je doelt op die gouden klatser? Tja 8k voor een Tissotje…het was dan wel een vriendenprijsje. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Crosspostje

22 likes

Op basis van dit soort fotos zou ik hem toch weer een kans moeten geven :star_struck:. Gepast maar vond hem iets teveel bling, maar misschien maak ik dat groter in mijn herinnering :thinking:

1 like

Die kans is best aanwezig, zeker als je hem een keer ezien hebt onder het licht van een juwelier.

Dat doet geen goed aan dit horloge.

In werkelijkheid vele malen subtieler.

1 like

Dragen met mooi warm weer?

Tandje erbij!

Subtiel? Nee. Functioneel? Ja!

15 likes

Even een tip, mijn SBGH205 staat nu voor €4.000 in het blauw. In nieuwstaat met nog 4,5 jaar garantie…

5 likes

Nog een tip :sweat_smile:
Deze gaat er ook uit

17 likes

Jammer, is een mooie uitvoering…

1 like

Zeker, maar er is zoveel moois en er is alweer wat onderweg

3 likes

Ai, mooie uitvoering inderdaad. Zou het goed doen als zomer horloge. Echter… net even anders andere prio’s. Anders was ik je man geweest denk ik. :sweat_smile:

1 like

Spijtig, het is zeker een mooi stuk. Maar je kan niet alles houden inderdaad… succes met de verkoop! :wink:

Wat komt ervoor in de plaats?

Van harte welkom én gefeliciteerd :partying_face:
Prachtige aanwinst en gelukkig blijft het horloge binnen HF. Very nice :ok_hand:

1 like

Heel iets anders deze keer…

15 likes

Wat een knaller! Tudor is altijd mooi, als je ze niet te groot vindt :+1:

1 like

Dank dank! Heb 'm sinds de koop dagelijks met plezier gedragen! Nu er alleen voor zorgen om niet overal met de gepolijste bezel tegenaan te botsen :wink:

1 like

Toevalstreffer in een gouden zonnestraal over mijn bureau.

@GustavM, de onderste is wel bling inderdaad. :wink:

19 likes

Nogmaals de sbga103, in goed licht.

19 likes

Zo… dat was wel snel hoor!

1 like