Laat je Grand Seiko zien VIII

Leep :grin:

2 likes

27 likes

Zie ik nou goed dat de liefde alweer snel is bekoeld?

1 like

Het is een onmogelijke liefde, helaas.

Ik was er al bang voor, maar ik vind hem te groot voor mijn pols. Daarbij komt dat het een prijsklasse is waarvan ik merk dat ik het niet prettig draag, ondanks de waanzinnig goede aanschafprijs. Ook moet in deze prijsklasse gewoon alles kloppen aan een horloge en dat doet hij vanwege de maat niet voor mij persoonlijk.

Prachtige deal voor de volgende. Ik heb er nog nooit eentje in deze staat gezien binnen €1000 van mijn prijs (in EU)

2 likes

Jammer zeg, maar ik begrijp je wel. De dial is wel echt prachtig. Alle succes met de verkoop in elk geval!

1 like

Vandaag weer eens de Grand Seiko SBGA415 !

30 likes

15 likes

Ik mis dat horloge best vaak. Seller’s remorse… Oh well. Veel plezier er mee, de SBGA465 is een pareltje. Er zijn er nu twee van binnen het forum, en ik vind het nog steeds één van de beste heritage modellen van de laatste jaren.

Yup, maar wel erg mooi. Wat een ding.

Ook naar zitten loeren, maar ik wil de Shunbun / Sakura. :slight_smile: Maar prachtig hoor.

6 likes

Hmm. Mag het ook een combi / mix zijn? De wijzerplaat van de Sakura met de wijzers van de Shunbun.
Die wijzertjes van de Sakura lijken zo iel.

Dit blijft een heerlijke GS. De sbga231 titanium spring drive duiker. Relatief licht, en tegenwoordig de vaste waarde in de roulatie.

Ik weet niet meer wanneer ik deze voor het laatst op tijd gezet heb, het zal met de zomertijd geweest zijn. Hij loopt nu twee maanden later +6. Dat is +0,1sec/dag. Fantastisch.

19 likes

Goodmorming. Ik vroeg mij af wat de maximale korting is die de AD geeft op een nieuwe GS. Is dat nog steeds 10%?

1 like

Wat wil je kopen bij de dealer en hoe schat je je eigen onderhandel vaardigheden in op een schaal van 1 tot 100?

3 likes

@Lexx :point_up: dat

Als de AD niets wil geven, niets, als je het treft, een goede band hebt opgebouwd of anderszins vriendelijk probeert, wellicht meer dan 15%

1 like

Sinds kort trotse eigenaar van een GS… en wauw, ik ben verliefd! Heerlijk clean, loopt fantastisch en met de originele strap + buckle. Uit 1998, dus een soort neo-vintage. Een blij man hier!

23 likes

Zou toch wel 25 procent proberen is mij ook gelukt en cash betalen.

In Haarlem?

1 like

Is dat iets anders dan normaal pinnen?

1 like

Ja maar dit was voordat gs eruit ging er was geen korting .

1 like

Hoe lang is dat geleden dan?

Gekocht op 19-11-22 .