Wat een balans hĂš, met zoân dubbel-SGS-logo!
Ja, dat klopt gewoo.
Quartz met het nieuwe logo en geen ster onderaan, doet het voor mij niet
Het is niet alleen quartz wat de klok slaat in de lege dial layout.
Je doet me dubbel pijn.
Alle gekheid op een stokje, ik vind de leegste dials de mooiste dials, maar lelijk zijn de dubbel logo horloges zeker niet.
Dat zou wel weer eens leuk zijn!
Leden van de GS9 Club in Japan mogen stemmen over hun limited edition op basis van vier plaatjes. Op basis van de wijzers lijkt de basis de kleine 4GS kast in staal. Een roze versie met de straten van Ginza, een groene âwhirlpoolâ, een paarse parketvloer, en een geel bootdek. En op iedere versie een 9 i.p.v. een typische index.
Wellicht dat dit initiatief ook naar de andere GS9 regioâs wordt geĂ«xporteerd. Al deze info heb ik van Watchuseek.
Rikka Rocks!
BijzonderâŠ
De 9 vind ik een leuk detail voor de GS9 club, al maakt her ze wel wat vrouwelijk.
De kleuren daarentegenâŠ
Als het toch gek moet, dan maar die paarse.
Echt mooi kan ik ze niet vinden.
Bijzonder is de beste beschrijving inderdaad đ«Ł
De groene zou wel eens mooi kunnen zijn, als het wat donkerder uitvalt in het echt.
Als ik mocht kiezen zou ik voor de gele gaan.
Ik vind ze alle 4 ook een beetje meh, maar wie weet dat het in het echt wel mooi is uitgevoerd.
Liefst Onder 9, maar die paarse vind ik wel gaaf! Maarja is mijn lievelingskleur.
De groene plaat met gouden wijzers
Nu zijn renders en GS een wat ongelukkige combi gebleken, maar ik vind dit kwartet niet echt je-van-het.
Is dit 19mm? Heb je 'm stiekem op een 20mm band gezet? Het bandje lijkt een minimaal vetrolletje te hebben??
Los daarvan mooie combi, hoewel ik het persoonlijk moeilijk vind om zwarte banden te dragen. Vind het erg klassiek, en eigenlijk niet matchen met iets uit mijn âgarderobeâ. Come to think of it, ik heb daarom ook geen Ă©cht nette zwarte schoenen⊠Mijn voorkeur gaat steeds naar bruine tinten 
Mijn hart gaat hier ook niet sneller van kloppen. En, in het algemeen, die periode met felle kleurtjes duurt ook maar voort zegâŠ
Zodra Rolex daar volledig mee stopt, kapt de rest er ook mee waarschijnlijk
Het valt me op dat GS9clubâs buiten Europa veel actiever zijn dan wat ze hier gelanceerd hebben sinds een 2-tal jaar. GS9 europe zou veel beter kunnen. Misschien moeten we hen er even attent op maken.