Ik zou wel zoân 3000 ballen overhebben voor mijn SPB317 met net even een sjieker kristal, een 6L35 uurwerk onder de kap en dan net even wat sjiekere case-back en wijzers. Maar het feit dat ik dit zo zit te typen doet me wel aan mân eigen verstand twijfelen. Misschien heeft @Tijner gelijk.
Ik vermoed dat je een nipt grotere pols hebt dan ik. Wie dem auch sei, het zijn allemaal mooie horloges.
Het is niet alleen quartz wat de klok slaat in de lege dial layout. Je doet me dubbel pijn. Alle gekheid op een stokje, ik vind de leegste dials de mooiste dials, maar lelijk zijn de dubbel logo horloges zeker niet.
Leden van de GS9 Club in Japan mogen stemmen over hun limited edition op basis van vier plaatjes. Op basis van de wijzers lijkt de basis de kleine 4GS kast in staal. Een roze versie met de straten van Ginza, een groene âwhirlpoolâ, een paarse parketvloer, en een geel bootdek. En op iedere versie een 9 i.p.v. een typische index.
Wellicht dat dit initiatief ook naar de andere GS9 regioâs wordt geĂ«xporteerd. Al deze info heb ik van Watchuseek.