Laat je Grand Seiko zien VIII

Linkje nar de nieuwe prijslijst (N.B. in JPY) die van kracht gaat op 23 januari. Een dikke 10% erbij lijkt het. Weet niet of deze prijsstijging in alle markten hetzelfde is, maar +10% lijkt een goede uitgangspositie.

2 likes

Echt mooi deze

2 likes

26 likes

Wat een feestelijk horloge!

44 likes

Prachtig! Deze stond ook in mijn top 3

1 like

22 likes

Mooie SBGN023 op Marktplaats. Koopje…

2 likes

Dank :pray:!
Welke andere GS heeft het nog meer verloren van je NA?

1 like

21 likes

Ik zag net de zijkant van de SLGA015 5-days duiker, en het viel me niet mee. Ik dacht aan de mooi gepolijste zijkant van mijn SBGA231 3-days duiker en vond die eigenlijk mooier.

Wordt het wat met de evolution 9 styling?

SBGA231:

SLGA015:

6 likes

Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het mooi vinden, maar ik verkies de Heritage lijn kasten

1 like

Moeilijk om alleen te kiezen obv zijkant. Als het echt niet anders kan/mag de bovenste ivm meer smooth. Maar dat is onder voorbehoud van foto’s van het geheel.

Naast de eerder geposte SBGH311 met hi-beat uurwerk en een… TBD wijzerplaat, zag ik net op WUS ook de SBGR325 met lichtblauwe plaat en het automatische uurwerk. Beide zijn in 37mm.

N.B. Je gelooft het niet, maar het zijn beide LEs (1200) :joy:

15 likes

De 221

Maar was meer een kwestie van dat de ene via inruil kon en de andere niet. Weet nog altijd niet welke ik mooier vind.

Groetjes

18 likes

een (klein) startend bedrijf voor GS banden. Wellicht leuk om in de toekomst ideeën op te doen.

Aan de binnenkant een kaart van de Iwate map vind ik in ieder geval geinig bedacht.
(geen belang, maar ook geen ervaring met ze)

9 likes

Doen ze goed!
Een knappe en goed aansluitende rubberen band voor de Sport en Evo9 modellen zou een mooie afwisseling zijn

3 likes

Klinkt cool! Evo9 straps coming soon.

1 like

De eerste zeker weten.

1 like

Zojuist even tijd gemaakt om hem de band op
maat te maken. Draagt iets zwaarder dan de 005 maar verder weer een echte GS. :ok_hand:

15 likes

Ook even hier een post met een extra foto, want…liefhebbers die “het is gewoon een veel te dure Seiko” weten te waarderen :grinning:

24 likes