Laat je Grand Seiko zien VIII

Zoals iets verderop in een post uiteengezet ga ik niet overdreven voorzichtig doen met een horloge, teveel moeite.

3 likes

Gewoon overwerken en de zweep erover
TatteredLeadingHackee-max-1mb

6 likes

Soms kan het ineens snel gaan. Een paar verschillende Grand Seikos gepast en bekeken - waaronder een hele mooie die hier ook op het forum te koop staat - maar uiteindelijk toch voor een nieuwe gegaan. Een SBGR307. Mijn eerste GS en denk dat ik hier veel plezier aan ga beleven :slight_smile:

33 likes

Mooi! Veel plezier ermee!

Heel mooi!!

Nee, ik ook niet hoor, dan had het geen horloge moeten worden. Al heb ik met een GS meer moeite met een kras dan op een ander merk.

1 like

Mooie keuze! Veel draagplezier!

Ik doe dat niet, de band is dan ook behoorlijk gekrast. Such is live… :grin:

1 like

Heel mooi.

Prachtig model! :ok_hand:

Schitterend! Snaarstrak :+1:

Heel mooi!

Zo’n 5-link band is altijd zo lekker fotogeniek. :ok_hand:

En ja…een GS sowieso :sunglasses:

1 like

16 likes

18 likes

Fantastisch hoe het licht verschil maakt en waar de camera dan al dan niet “overtrokken” op reageert. :smiley: :ok_hand:

O ja, en ik was vergeten dat er hier natuurlijk ook weer dat prachtige hologram inzit.

27 likes

Grijze Tropic lijkt me voor de zomer ook niet verkeerd voor op mijn SBGJ201. Welke heb jij genomen?

1 like

Da’s beter dan de blauwe inktvlek bij mij op de caseback. Die belemmert toch het zicht op een mooi uurwerk.

14 likes

Oef, da’s dan wel weer jammer. Wist niet dat ze dat zo opgelost hadden. :sweat_smile:

2 likes

Is dit ook met je gsm gefotografeerd?

1 like