Het is geen kleintje inderdaad, voor een “reguliere” automaat. Maar hij is wel mooi en zet veel vinkjes in mijn boekje. Ik ben ook wel te vinden voor die titanium kasten, het is wat unieker dan het standaard staal, hoe mooi GS ze ook polijst
Dat snap ik… telkens als ik het probeer, eindigt het ook weer met verkopen. We gaan het zien met de SBGA293 hier. Er is ook zoveel nieuws om te proberen natuurlijk, de keuzestress blijft
Dat is een dikkerdje inderdaad. Schitterend wel hoe die kast opgebouwd is
Als ze hier nu eens 10-11mm van zouden maken, dan was’t echt een perfect stuk geweest!
Ik vond hem toch iets te vreemd. Er is geen tweede GS zoals die. Met de vreemde kast en achterkant. Maar soms zie ik er weer een foto van en dan denk ik: “die had ik over moeten nemen”…
Die is echt super, het is dat mijn berenpolsen die niet aankunnen; maar als je die op een bor armand zou zetten is het een van de mooiste horloges die er is.
Ik weet het niet. Titanium is wel erg licht. Zwart met goud? En geloof ik dat de wijzerplaten echt zo 500 stuks handgemaakt zijn? Bij de Eichi geloof ik het wel, maar die zijn dan ook drie keer zo duur en er worden 20 per jaar van gemaakt. Bij deze? Ik weet het niet. Bij de Eichi zie je ook de menselijke imperfecties als je inzoomt, die zie ik hier niet.
Aan de andere kant is dit horloge iets van 6000 euro duurder dan de titanium versie met de blauwe wijzerplaat (toch?), dus als die 6000 helemaal aan de wijzerplaat besteed is, wie weet toch? Maar hoe maken ze er dan 500?
Ik zie dat de SBGK002 en SBGK004 ook al zo gemaakt waren. Zie de cijfers en indices op deze wijzerplaat maar, al lijken deze indices bij inzoomen veel minder perfect te zijn: