Auw. š«£
En direct een knaller. Gefeliciteerd.
Zooooo die is gaaf en dit is echt een horloge voor jouw denk ik
Veel draagplezier ervan
Haha dat heb ik wel vaker gedacht, maar deze x denk ik het echt! Met dat fantastische spring drive uurwerk en de tijdloze uitstraling zou ik niet weten wat er beter isā¦
Schitterende aanwinst! Spring drive is altijd goed en zeker voor een robuuste duiker
Van harte met je prachtige aanwinst! Lijkt goed strak omgegespt!
Haha valt mee hoor, beetje vreemde beweging van de pols om hem mooi op de foto te krijgenš
Misschien de titanium versie? Al is die wel een stukje duurderā¦
</inside joke tussen @heinw en @amusicar>
Hahaha, inderdaad! Dat kan ook aan de aanbieder liggen natuurlijkš
Pff wel heel mooi Hein!
Ik ga hier een super polariserende vraag stellen maar ik heb dus problemen met mijn Sbge271 band die ik onmogelijk op maat krijg door het vele reizen van warm naar koud en vice versa. Nu heb ik dus een sluiting van GS met de duikextensie die niet op mijn huidige band past. Ik verwacht niet in het bezit te komen van de schakels die GS heeft om deze sluiting te kunnen gebruiken dus kijk naar andere mogelijkheden.
Vinden jullie dat een duiksluiting op rubber moet en zo ja kennen jullie een merk band dat in 19mm is en tapered naar 18.
Of kan zoān sluiting ook op leer wat beter bij het horloge past maar minder bij de sluiting past.
Hoor graag de meningen.
Ja was er maar zoiets. Ik denk dat er best een markt is voor een goede verstelbare vouwsluiting passend op allerlei verschillende endlinks van Grand Seiko banden.
Duiksluiting inderdaad op rubber. Maar dit staat niet mooi op de Elegance lijn. Op een leren band een gewone gesp.
Gaaf! Van harte met deze mooie aanwinst.
Dankjewel, zit al de hele middag naar die secondewijzer te glurenā¦
Verslavend heh