Laat je Grand Seiko zien VIII

Welke referentie is dat?

Ik gok de SBGA285. Ik zie een voor mij bekende kastvorm en band, plus de indices van deze SD serie, en nog net een glimpse van een SD power reserve metertje. :sunglasses:

1 like

Misschien ook eens kijken naar Seiko met diashield coating. Schijnt kneiterhard te zijn.

Als je 'm kunt hebben dan zou ik voor deze gaan. Staat bij mij nog steeds op het lijstje…

SBGY023 US GS Club limited

2 likes

Klopt wat betreft de tranentrekkende foto. Fate bedoelde iets anders :slightly_smiling_face:

2 likes

16 likes

Oh ja zie nu dat ie naar een andere post verwijst idd. :see_no_evil:

Heerlijk deze eenvoud…GS stijl. :ok_hand: Happy?

1 like

Zeer zeker!
Het is een super mooie GS. Met niks teveel of te weinig. Heerlijk dresser en met 40mm ook met een t shirt. Ben er echt blij mee.

7 likes

Heerlijk…genieten! :ok_hand:

1 like

Opzeker nieuwe band

Ik kreeg er een buts in, geloof het of niet. Maar ik kreeg dan ook swirls in Citizen’s DuraTect platinum.

1 like

Of een voordeur mee dicht koppen :speak_no_evil:

2 likes

Ten minste wel gedragen :man_shrugging:

OEF…:speak_no_evil:

tja… is gelukkig helemaal goed gekomen in Schiedam. Nieuwe band, bezel, glas etc etc. Zelfs de seconde wijzer is retestrak afgesteld op de indices.
En daarboven op ook nog een gratis batterijtje. :laughing: Dus beter dan nieuw…

5 likes

Ha, dat doen ze dan weer goed. En onder garantie! … ? :smiley: :thinking: :wink:

Ja mevrouw ik pakte hem op van mijn nachtkastje, waar hij op een microfiber doekje ligt, en ineens zaten deze krassen er in. Dus kan dit svp onder garantie hersteld worden?

1 like

Precies. Echt waar. Die microvezels van tegenwoordig. Productiefout denk ik. :wink:

1 like

Maar onvermijdelijk als je je horloge draagt. En dit kan je gerust zelf wat wegsatineren als je wil. Ik heb er van die Garryflex blokjes voor gebruikt onlangs op een band van mijn PO, na 5 minuutjes wrijven heb je een hele andere band weer. Je moet al je best doen om iets verkeerd te doen.

Zolang het geen dinosauruskloven zijn zoals bij Hans zijn SBGN is het best ok :sweat_smile:

1 like