Iemand nog 3 horloges nodig voor een scherpe prijs? Je zal maar geen GS hebben. Beter 3 dan geen
Ik wil nog een beater en vakantiehorloge wat alles aankan maar wel premium is, om mijn 3-set compleet te maken.
Eigenlijk moet ie -op klopboren en downhill mountainbiken na- als gshock te dragen zijn. Nu is de vraag: kan deze dat?!
Natuurlijk kan dat - prima keuze lijkt me.
Zag net dit filmpje over een bezoek aan de flagship store in Ginza. Onder meer wat info over hoe je een custom GS kunt laten maken, een speciale uitvoering van de Eichi 2, en meer:
Het ‘fish scale’ motief op de pilaren zou ook en mooi patroon voor op een GS wijzerplaat zijn!
Scherpe horloges voor een sharp dressed Grand Seiko man?
Zeker! Draagt ook nog eens heerlijk op een Erika MN als dat je ding is.
Auw! Hoop dat er een stoer verhaal bij hoort.
Hele coole video! Ik zat hem toevallig ook net te bekijken Ik ga binnenkort naar Japan, dus ik zal wel een bespoke GS samenstellen daar hahaha.
Ja, doen!
Ik heb een SBGA293 in te ruilen, maar ik heb een vermoeden dat ik er niet ver mee kom
Doe ik de mijne erbij…moeten wij een beetje rouleren met de 3 NA’s
Dat is goed, telkens je eentje wil flipperen stuur je hem maar naar mij
Prima te doen. Maar…ergens blijf ik het zo zonde vinden…een GS als beater en dus echte gebruikssporen / schade aan de prachtige GS kasten en Daihatsu polishing. Dat is persoonlijk I know.
Speciaal HF prijsje.
Ai…nee! Wat zonde. Ik moet ff een traantje laten…
Ja, misschien is GS in dat opzicht niet de beste keuze nee. Ziet er idd niet uit die band van @wouterwatch