Laat je Grand Seiko zien VIII

In de zon!

20 likes

Goeie. :+1: Hier ook maar even in het zonnetje…

21 likes

Die heb ik al even niet meer gezien, het forum werkt ook niet mee

Heeft hij iets stouts gedaan of is hij lekker met vakantie?

Van het zijaanzicht van deze maat word ik niet vrolijk hoor.

5 likes

Zo dat is fors idd…zeker voor een 37mm.

1 like

Vandaag de SLGA021 eens bekeken bij S+C in Rotterdam. Zo hé! Echt een prachtig horloge! Echt zo’n horloge waar ik mijn blik niet meer vanaf kon houden. Ik durfde hem uit zelfbescherming niet eens te passen uit angst dat ik hem dan gelijk af zou rekenen. :sweat_smile: 10K is natuurlijk best wat om zomaar even over ongepland de balk te smijten. Maar ik ben wel onder de indruk! Plaatjes doen hem geen recht.

grand-seiko-evolution-9-spring-drive-5-days-lake-suwa-slga021g-5

7 likes

Oef dat is een dikke bak onder de kast….heb je met Quartz geen last van :innocent::joy:

Setje hoor! :ok_hand:

1 like

Winter buiten, zonnetje binnen:

33 likes

Mooie pics :ok_hand:

Dank :pray:! Nog eentje voor de sfeer:

14 likes

Ik begrijp wat je bedoelt, denk ik, maar ook een beetje winter binnen dan toch?

2 likes

Ik ook, denk ik :thinking:
Maar je hebt helemaal gelijk!

Ik ben mijn geliefde Grand Seiko kwijt.:broken_heart:

Een paar weken terug ben ik mijn Grand Seiko verloren. Enige wat ik nog weet is dat ik hem in de ochtend omdeed en in de avond opeens geen horloge meer om had. Ik dacht dat ik hem misschien bij mijn ouderlijk huis even had afgedaan i.v.m afwas, maar kan hem sindsdien niet meer terugvinden. Long shot, maar mochten jullie hem ergens tegenkomen op het internet… Hopelijk komt ie weer boven water, maar vrees het ergste. 🥹

13 likes

:astonished::confounded::cry: potverdorie zeg. Hopelijk vind je 'm snel terug. Auto…toilet…garage…? Route terugrijden indien op de fiets naar ouders. Andere jas/broek…zak. Bank tussen de kussens…

2 likes

Jooow dat is balen…niet op een kastje gelegd bovenop? Of in een kastje met glazen wegzetten?!? Dat laatste had ik namelijk 🫣

1 like

Heb mijn studio al ondersteboven gekeerd, en het huis van mijn ouders ook. Helaas zonder resultaat. De auto heb ik ook al helemaal doorgezocht. Idem. Eerste keer dat dit gebeurd is, ben er altijd scherp op. :see_no_evil:

1 like

:flushed: Neeee!

Tsjonge. Ik zou gek worden…zo irritant zoiets. Gedachte dat ie ergens moet zijn…en toch niet is te vinden. Grrr :confounded:

Ps wanneer merkte je dat ie niet meer om de pols zat?

Zeg hardop:

Heilige Antonius, beste vrind, maak dat ik mijn Grand Seiko vind

266px-Antoniuspadua

10 likes