Dat gaat niet helpen.
Ja heb het inmiddels een beetje kunnen loslaten, maar is inderdaad om gek van te worden. Ik merkte het pas toen ik weer thuis was. Was kort daarvoor nog in de stad geweest, ben bang dat ie misschien van mijn pols is afgegleden.
Ach ja, laat het nu maar een beetje. Hopelijk komt ie nog boven water.
We kunnen alle hulp gebruiken, maar ben bang dat ie weinig gaat bieden.
Ben er ook bang voor. Misschien onderweg. Was je op de fiets of lopen toevallig…kun je de route nog terugrijden/lopen? Kans is uiteraard mega klein maar toch. Indien winkels enz op de route misschien even binnenlopen. Wie weet heeft een medewerker 'm op straat gevonden of heeft een eerlijk iemand 'm gevonden en daar afgegeven…
En uiteraard even op de plekken waar je binnen bent geweest (café enz) navragen…
Ik moest dat als kind altijd doen van mijn vader als ik iets kwijt was.
Heb het altijd gevonden! zonder waarschijnlijk ook…
Man, wat een drama… En ook nog niet zo makkelijk te vervangen lijkt me. Fingers crossed dan maar…
Thanks voor de tips! Ik zal nog wel even bij de supermarkt navragen voor de zekerheid.
Ja is zeker balen. Is meer emotionele waarde dan materiële. Maar we blijven voorlopig nog even hopen.
Ow, dat is echt vervelend. We houden onze ogen open.
Erg vervelend, @Nring! Hoop dat je haar vindt!
Hoe kan ze van je pols zijn afgegleden? Bandje kapot?
Oh no! Hopelijk komt ie ooit nog bovenwater!
Ik weet het echt niet hoe het is gebeurd. Heb het nog niet eerder gehad dat ik een horloge ben kwijt geraakt. Ben inderdaad bang dat het bandje kapot is gegaan… Baal er wel van, is het horloge waar ik het meeste waarde aan hecht nog steeds.
Nou doei heh
Succes met zoeken, hopelijk duikt hij alsnog ergens op
Het is een mooi trio. Maar een beetje zoals The Supremes en Destiny’s child. Uiteindelijk boekten diana ross en beyonce knowles hun grootste successen solo. Van dit trio is de sbgw047 de ster. Hopelijk blijft deze set bij elkaar.
Er staan 2 gouden sbgw252 op chrono voor een nette prijs. Van de ene is mij verzekerd dat hij ongepolijst is, maar de verkoper reageert nu niet meer. Van de ander weet ik het niet. Van de ene foto denk ik dat hij nog scherp is, van de andere denk ik dat er wel eens een polijstwiel laangs geweest is. Maar er zitten ook kleine krasjes op, dus wie weet is hij toch origineel. Wat denken jullie?
Verzekerd dat hij ongepolijst is, heeft wat markeringen, maar ziet er idd strak uit:
De andere, ongepolijst? Of lijkt hij wat softer door minder contrast in de foto?
- Ik denk dat de 2e ook niet gepolijst is
- Ik denk dat de 2e een lichte poets heeft gehad
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Leuk overzichtje van GS uurwerken gevonden. Dat wil zeggen, de handwinders en automaten, geen Spring Drive of quartz.
En, @amusicar… Het is 'm geworden. Met een beetje mazzel staat er morgen een DHL express man uit Portugal op de stoep met een SBGW231.
Morgen al! Gefeliciteerd!