Laat je Grand Seiko zien VIII

Het besluit is genomen. Mijn duurste GS NA ooit is in gang gezet. Het geld is overgeschreven naar een ver oord. En hij is niet eens in perfecte staat. Maar wel ongepolijst, belangrijk voor een GS. We gaan het meemaken. Het zal wel na het weekend worden dat de NA om de pols zit. Is het een goed idee? Ik weet het nog steeds niet. Maar de NA gaat er komen.

Met dank aan @Fate_Amenable_To_Change voor het advies het wel te doen, en aan @vierport voor het advies om toch een ander model te kiezen, dat ik vervolgens niet heb opgevolgd, maar toch bedankt :slight_smile:

22 likes

@amusicar Gaaf en spannend! Krijgen we al een voorproefje of is het behoudens Top Security Clearance?

2 likes

Vandaag de wekelijkse dag op de zaak…

19 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ben benieuwd! Ik neem aan dat we goud zullen zien blinken?

1 like

De verwarming staat lekker hoog op de zaak? :stuck_out_tongue:

1 like

:grinning: en ook al stond ie laag…Daffie draagt nooit lange mouwen. :sunglasses: Men vermoed iets met horloges en genieten… :nerd_face:

3 likes

Gefeliciteerd alvast!

Spannend!

Als voorproefje zal ik melden dat er een 8-puntige ster op de wijzerplaat staat. En wie weet wat dat betekent in Grand Seiko termen…

6 likes

6 likes

Ik hou me schtumm, maar ik zie wel uit naar je NA, en ik hoop ook van ganser harte dat hij zo scherp is als je vermoed dat hij zou moeten zijn.

2 likes

Dat zou wel echt fantastisch zijn

1 like

21 likes

22 likes

17 likes

19 likes

Alvast gefeliciteerd en nu het voorgenieten! Ben wel erg benieuwd :face_with_monocle:

1 like

Dan toch de sbgw252?

3 likes

Dat zou goed kunnen, en dan wellicht het stalen broertje, de SBGW253 eruit?

Of misschien de SBGW040 uit 2011, eigenlijk dezelfde maar in een fijner/kleiner maatje (36mm vs. 38mm).

1 like

crosspost

20 likes