Hier is alles wel mee gezegd toch?
Jij woont zeker niet in een oud herenhuis met alle gebreken maar in een nieuwbouw woning. Want dat is betere kwalitet volr de centen en beter gebouwd….
Vindt je statement echt kolder.
Is met alles. Soms betaal je meer voor mindere kwaliteit
Jouw vriendin/vrouw/man wil ik ‘echt’ leren kennen
Een repost, maar het draadje vraagt erom.
Twee van mijn favoriete GS releases van de laatste jaren. Op nummer één staat voor mij overigens de SBGY005 en op nummer twee de SBGW033.
Dat is correct. Ik woon niet in een herenhuis.
Maar ik kan geen touw vast knopen aan wat je bedoelt: met welk statement was je het niet eens, en wat heeft een herenhuis er mee te maken?
Dat je het bezopen vindt dat er zo veel voor oude rolexen of pateks gevraagd wordt. Of lees ik je bericht verkeerd?
Oud heeft vaak imperfecties dat hoort bij het doorontwikkelen van producten wat nooit zal stoppen. Betekend niet dat het dan niet prijzig kan zijn. Is gewoon vraag en aanbod, verhaal, populariteit wat bepaald. Betekend niet gelijk dat dat slecht is
De bouwkwaliteit van een nieuwbouw woning is beter dan een oud huis met allemaal gebreken. Maar toch kiest men soms voor een oud huis. Zelfde prijscategorie.
Dus die slecht geplakte indices, niet aansluitende end links. Het is niet te vergelijken met modern spul. Wie zegt dat het origneel uit se fabriek toen niet al minder was
Vrijdag eindelijk het pakketje binnen uit Japan… moeders verrast met een Grand Seiko STGF359. nog niet echt een scherp fotootje kunnen schieten.
Tof, eindelijk eens een damesmodel hier. Benieuwd naar de foto’s. Veel plezier ermee!
Ah, nee, dat klopt. Veel oude Rolexen en Pateks vind ik kut. In schril contrast met herenhuizen, die vind ik vaak mooi. Maar weet je, dat ik het niet begrijp hoeft niet te betekenen dat jij er niet los op mag gaan, he? Je moet mijn uitspraken vooral ook zien in de context van de bergen zout die mensen op elke Seiko slak leggen.
Het was dus meer in de teneur van “kijk eerst eens naar de balk in de eigen ogen alvorens mij op m’n splinter te komen attenderen”, zeg maar.
Dat was origineel uit de fabriek in veel opzichten ook minder dan heden ten dage. En versta me niet verkeerd he? Ik vind wabi sabi vaak ook prima. Het ging mij eerder om het meten met twee maten, wat ik hier eerder al aangaf.
Je hebt m’n interesse. Ik zie uit naar de scherpe foto’s.
Kan ook met frustratie en jaloezie van doen hebben.
In Rolexland weten ze ook van de bakken gebreken en onvolkomenheden in tegenstelling tot de GS-perfectie.
Het moet een grote opluchting geweest zijn dat er ein-de-lijk eens iets van GS gezegd kan worden.
Check!
Aanwezig.
Heb inmiddels ook video’s van het horloge ontvangen. Ziet er goed uit.
Top! Klinkt allemaal prima zover. Ga je ervoor?
Hier Operatie マイクロネジ met succes afgerond. Patiënt heeft weer de nodige beweegruimte en is verder knalgezond.
Ik hoop dat jij de nieuwe eigenaar bent want hij staat als “verkocht”.
De kans is groot
zei hij die in een draadje over horloge plannen voor 2023 schreef dat er geen plannen waren anders dan een simpele beater…
Vraagje. Valt het alleen mij op dat het vaak wat onvriendelijk wordt zodra het woord Rolex valt? En daarmee bedoel ik niet alleen op dit deel van het forum waarvan ik juist weer vind dat het er wel uitermate vriendelijk aan toe gaat.
Nope
Ach 't is maar een eenvoudig quartzje…