Laat je Grand Seiko zien X

Mooie Grand Seiko zeg! Genieten maar :grinning:

2 likes

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

31 likes

29 likes

Bam! :ok_hand::muscle:

1 like

Voor het geval ik deze parel op leer wil dragen zoek ik nog een passende sluiting. Lieft Grand Seiko, maar een mooi afgewerkte Seiko sluiting mag ook. Vouw of doorn kan allebei, zowel 16mm als 18mm zijn welkom.

https://www.horlogeforum.nl/t/grand-seiko-vouw-sluiting/520136?u=roog84

15 likes

21 likes

ik heb via @vierport een GS doornsluiting gekocht, wellicht een optie?

1 like

Gefeliciteerd en welkom bij de club. De SBGA465 is een pareltje. :slight_smile: Of ik 'm mooier vind dan m’n Shunbun laat zich soms raden. Stiekem vind ik de witte wijzerplaat wel heel, heel erg tof en clean, en ook de geprinte power reserve super cool. Als dit er in titaan was geweest was het een nobrainer, maar dat zit weer te dicht op de Snowflake.

Wie dem auch sei: Geniet er van.

3 likes

29 likes

Dat gaat vanzelf over. Op een gegeven moment ben ik ze zo lekker zorgeloos gaan dragen (nu ook, was de trap aan het schilderen met de GS om) dat je soms denkt “Hee, heb ik van die smutzige bende nu een foto getrokken?”

Lekker robuuste horloges.

3 likes

2 x goede ervaring mee dit jaar.
Alleen wil ik volgende keer verzending met DHL. FedEx was Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

2 likes

Kun je met Miyaran ook direct contact zoeken of enkel via Chrono24? Ik heb (nog) geen Chrono24 account namelijk.

Het komt er wel uit Japan, maar duurt vele malen langer dan de oorspronkelijke planning

22 likes

Ik zal maar niet vragen waar jij op deze vrijdagavond bent! :sweat_smile: :see_no_evil:

7 likes

Bedankt voor deze lyrische overpeinzigen. Dit heeft zich exact op dezelfde manier in mijn hoofd afgespeeld. :exploding_head:
Niet eenvoudig… :smile:
Als prille GS’er dacht ik dat het nog te vroeg is om Full Monty te gaan. Quartz, GMT, titanium, Snowflake, Shunbun… het is allemaal overdacht geweest, maar toch net niet… op dit moment. Kan misschien ooit nog komen. Of misschien komt GS ooit nog wel met een surprise.

3 likes

Haha! Een gezellig verjaardagsfeestje :beers:. Met veel te interessant licht wat ik helaas niet mooi op de gevoelige plaat krijg.

Wel echt genieten hoe mooi zo’n horloge met het licht kan spelen.

2 likes

Leuke review om te lezen met hele mooie scherpe foto’s van de Locomotive. Dit is dus ook weer echt zo’n horloge die je in het echt moet hebben gezien en ervaren.

4 likes

@Fate_Amenable_To_Change niks voor jou deze?

1 like