Grand Seiko NL heeft/had 2 zaratsu polijsters in Schiedam
Dat snap ik. Mocht je de inboedelverzekeringsroute kiezen, hou er dan wel rekening mee dat je de schade binnen een bepaalde periode na waarnemen moet melden voor de dekking. Succes ermee, zo’n kras doet altijd even pijn. Blijf je wel veel foto’s van de schoonheid posten in de tussentijd?
Als ik mij niet vergis in heel Europa zelfs…
Tja, lastig vind ik dat. Als ik direct contact met ze zou kunnen hebben, dan zou ik wel wat af willen stemmen. Maar dat via een reseller of de Seiko boutique doen zie ik dan weer niet zo zitten. Wel via die in Parijs, maar om daar nu heen te gaan is ook wat onzinnig. Misschien toch via de boutique in Amsterdam?
Ik wil geen overall “light polish”. Dat kan er alleen maar minder scherp van worden. Ze zouden alleen dat ene stukje moeten doen. Maar of dat kan?
Leuk om een oude en nieuwe SBGX naast elkaar te zien. Wat mij opvalt is het verschil in hoogte en het het dome glas bij de oude.
Er staat er een te koop (in SGP) zie ik… De SBGY005 blijft voor mij de mooiste uit de serie, gevolgd door de SBGY021 uit Thailand.
Leuk om zo dat verschil te zien. Ik wist overigens niet eens dt die oude een domed glaasje had. Maakt veel verschil!
Ik denk dat ik deze toch eens in het echt ga moeten bekijken als deze in de winkels binnenkomt. Ik ben misschien 1 van de weinige die echt fan is van de nieuwe release hier op het forum, maar ik blijf erbij… wat een plaatje!
Playaaaaa
Ik ben wel fan van de ontwikkeling, namelijk dunnere kasten
Het model zelf ben ik iets minder van overtuigd al vind ik de kleur, kast en band prachtig.
Alleen de indices en wijzers niet.
Ben ook fan hoor! Maar dat verbaasd je waarschijnlijk niks gezien onze gezamenlijk smaak
Great minds…
Heb je ze al eens in het echt om gehad om even te bewonderen? Op foto vond ik het ook nogal aanwezig, omdat je alles in het groot bekijkt. In persoon past het allemaal verrassend goed samen. Het blijft smaak natuurlijk.
Alleen de banden van de 40mm vond ik wat te breed, maar dat gaat hier naar een 20-18, waar ik zeker me kan leven
Twijfel of deze niet teveel overlap heeft met de Tudor 39 blue jubelee…
Iemand voor en tegens betreft dit specifieke model? SBGR321
Aangezien ik GS maagd ben
Nee, dat niet.
Iets met die quote van Thierry Stern…
Kijken mag altijd he, je moet daarvoor nog niet kopen. Het is zeker aan aanrader om de titanium varianten eens om de pols te zien en voelen
Grand Seiko is altijd +1
Ik ben ook Tudor fan maar vind de afwerking van GS van een ander niveau.
Edit:
Bevestigd
Tot kort geleden durfde ik dat niet echt, voelde me altijd een beetje out of place
Zal eens kijken binnenkort