Zeer knap en gefeliciteerd. Spijtig dat ie niet net dat tikkeltje groter was.
Thanks! Dunne polsen hebben soms zo zijn voordelen .
Oeeef heel nice!
Welkom op het leukste gedeelte van Horlogeforum!
Schitterend!
Prachtig gefeliciteerd!
Ja gaaf hoor, en goede maat. Is het een 8J41-uurwerk? Heb zo’n uurwerk in mijn Seiko Dolce en ondanks de leeftijd (ik denk ongeveer hetzelfde als die van jou) loopt ie nog uitstekend. ±10s/jr haalt ie niet meer, maar het dubbele is het ook niet zeg maar
Thanks! Het is een 9S64 handopwinder.
Die 8j41 is dan ook niet slecht zeg! Hier zit de 9f62 in.
Je hoeft Seiko niks te leren over het fabriceren van hoogwaardige uurwerken. In een Certina van me zit het (HAQ) Precidrive uurwerk dat ook maximaal 10sec/jaar afwijkt maar die secondewijzer tikt lang niet zo mooi op de indices als de GS.
Ah mooi, waarschijnlijk een van de eerste met de F-series uurwerken? Veel draagplezier.
Ah, eerder dan ik dacht. Thanks!
Wat ook geweldig is aan spring drive is dat hij vrijwel leeg nog steeds heel exact loopt. Net zo exact als vol. it.
Kan zijn dat die vlekken van zuur op de vingers is(lees zweet etc) omdat dit hoog gepolijst is kun je dit evtueel verwachten, ook zijn er verschillende varianten van titanium
Zie het als zilver, polijst het . vinger er op en dag er op een mooi vlek
Blijft fantastisch om af en toe te zien dat de wijzerplaat niet zwart is. Begin me wel een beetje te storen aan de hele zielige lume, was beter geweest zonder…
Toch blijf ik de 9F een prachtig uurwerk vinden.