SBGR071:
Er komt vast ooit wel eens een 40mm titanium GS quartz of spring drive duikhorloge. En dan moet je gewoon direct toehappen. Als je droom diver nog niet bestaat, bestaat het niet. Alles wat je dan probeert zal toch maar eindigen in het blauwe deel
De oplossing is dan om 'm wat losser te dragen. Ik heb alle vier m’n Grand Seiko bracelets op standje tweedehands autohandelaar staan, en dat gaat helemaal prima bij elk weer.
Even een vuige crosspost voor die foto’s. De witbalans van de camera heeft erg veel moeite met de Shunbun. Soms flets roze, soms meer roze, in dit licht zelfs wat lila tonen, en heel vaak ook gewoon zilver achtig.
Ja helaas zijn de schakels van deze band vrij lang. Standje tweedehands autohandelaar is dan wel een passende term .
Maar kan een poging wagen !
P.s. prachtige dial textuur en dito kleur zeg. AI is er niks bij
Klopt, hier alleen de GS wat losser de rest van het jaar. Warmer weer perfect.
Man man, wat krankzinnig mooi is deze!! De wijzerplaat, maar ook het totaal!
Heel mooi op een strap met die 22mm bandbreedte
The BEST Grand Seiko to own isn’t what you think | SBGA293 Spring Drive
Een goede review van een van de mooiste Grand Seiko’s: https://www.youtube.com/watch?v=uKjCCdcMrso
Sorry man.
Het is oke, niet iedereen kan smaak hebben…
Daar ben ik het van harte mee eens.
Herkenbaar! Bij kouder weer zit ’ie losser, kan er dan makkelijk een vinger tussen. In de zomer juist strakker. Enige nadeel: met een extra link hangt ’ie bij mij net te veel om m’n pols.
Wat een foto’s trouwen super👌
Mijn beste poging met een phone:
Ligt er ook aan welke iPhone. Laatst geüpgraded van een Xr (2018) naar een 16 pro (nieuwste model).
Xr, dichterbij werd onscherp.
16 pro, kan ik tot hier inzoomen.
Wat is dit toch een plaatje, GS blijft me verbazen met alle limited modellen die ik niet ken; bovenaan de wishlist! (SBGP017)