Laat je Grand Seiko zien X

SBGR071:

26 likes

Er komt vast ooit wel eens een 40mm titanium GS quartz of spring drive duikhorloge. En dan moet je gewoon direct toehappen. Als je droom diver nog niet bestaat, bestaat het niet. Alles wat je dan probeert zal toch maar eindigen in het blauwe deel :blush:

1 like

Nog even staal tot de pols wordt afgekneld vandaag :sunny:

25 likes

De oplossing is dan om 'm wat losser te dragen. Ik heb alle vier m’n Grand Seiko bracelets op standje tweedehands autohandelaar staan, en dat gaat helemaal prima bij elk weer.

Even een vuige crosspost voor die foto’s. De witbalans van de camera heeft erg veel moeite met de Shunbun. Soms flets roze, soms meer roze, in dit licht zelfs wat lila tonen, en heel vaak ook gewoon zilver achtig.

42 likes

16 likes

Ja helaas zijn de schakels van deze band vrij lang. Standje tweedehands autohandelaar is dan wel een passende term :joy:.
Maar kan een poging wagen !

P.s. prachtige dial textuur en dito kleur zeg. AI is er niks bij

20 likes

Klopt, hier alleen de GS wat losser de rest van het jaar. Warmer weer perfect.

1 like

Vandaag weer om de pols geslingerd:

37 likes

Man man, wat krankzinnig mooi is deze!! De wijzerplaat, maar ook het totaal! :star_struck:

1 like

Zei er iemand witte birches niet uit te kunnen staan? :grimacing:

37 likes

Heel mooi op een strap met die 22mm bandbreedte :ok_hand:

The BEST Grand Seiko to own isn’t what you think | SBGA293 Spring Drive

Een goede review van een van de mooiste Grand Seiko’s: https://www.youtube.com/watch?v=uKjCCdcMrso

3 likes

Sorry man. :slight_smile:

1 like

44 likes

Het is oke, niet iedereen kan smaak hebben…

:rofl:

2 likes

Daar ben ik het van harte mee eens. :smiling_face:

2 likes

Herkenbaar! Bij kouder weer zit ’ie losser, kan er dan makkelijk een vinger tussen. In de zomer juist strakker. Enige nadeel: met een extra link hangt ’ie bij mij net te veel om m’n pols.

Wat een foto’s trouwen super👌

Mijn beste poging met een :egg:phone:

33 likes

Ligt er ook aan welke iPhone. Laatst geüpgraded van een Xr (2018) naar een 16 pro (nieuwste model).

Xr, dichterbij werd onscherp.

16 pro, kan ik tot hier inzoomen.

38 likes

Wat is dit toch een plaatje, GS blijft me verbazen met alle limited modellen die ik niet ken; bovenaan de wishlist! (SBGP017)

1 like