Laat je Grand Seiko zien X

36 likes

28 likes

Die wijzerplaat is toch iets magisch hoor, zeker icm die indexen :heart_eyes:

Een week na de aankoop nog steeds verliefd!

37 likes

Zo, wat draagt die groot voor een 36mm zeg!
Wel echt een prachtige plaat :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Prachtig en de perfecte maat voor jou zo te zien! :ok_hand:

1 like

“gezegend” met dunne polsen :joy:. Maar ik denk dat het horloge ook iets groter draagt door de kastvorm.

36 likes

blijft een plaatje om te zien :+1:

2 likes

Iemand de SLGW005 reissue al eens in het echt gezien ondertussen? Het blijft een bijzonder geslaagde release imho, de prijs van 10k is helaas wat minder :wink:

maar het uurwerk maakt het wel af. De absolute GS top qua innovatie en perfecte diameter om de kast mooi te vullen.

Food for thought :slight_smile:

29 likes

NA, een SD instapmodeletje

Iets dikkere band komt nog

36 likes

Yup. In Parijs. Mooi horloge. Ik houd niet van dubbel logo, dus niet voor mij, helaas.

1 like

En wat voor een! :ok_hand:

1 like

:ok_hand:t2:

22 likes

een midnight blue :grinning:

1 like

U zei?

25 likes

Mooi instapmodel! Misschien kun je in de toekomst nog eens een upgrade doen naar een Omiwatari o.i.d.

1 like

image

3 likes

Ik houd niet van dubbel logo. :blush:

Of anders gezegd: een GS met dubbel logo is beter dan geen GS, maar een single logo GS vind ik mooier.

Dat ik specifiek heel erg op die combo van jou geil wegens de bracelet… Tja. Daar kan ik ook niks aan doen.

1 like

nah, been there, done that :grinning: rechttoe rechtaan wijzerplaten doen het beter bij mij, teveel werkje/structuur/dimensie is even leuk maar doet het niet helemaal voor mij

1 like

Nu zeg je het zelfs dubbel :face_with_peeking_eye:

Maar je hebt helemaal gelijk, zonder die bracelet is het horloge ook helemaal niks :joy: Not.

2 likes