Die wijzerplaat is toch iets magisch hoor, zeker icm die indexen
Een week na de aankoop nog steeds verliefd!
Zo, wat draagt die groot voor een 36mm zeg!
Wel echt een prachtige plaat
Prachtig en de perfecte maat voor jou zo te zien!
“gezegend” met dunne polsen . Maar ik denk dat het horloge ook iets groter draagt door de kastvorm.
blijft een plaatje om te zien
Iemand de SLGW005 reissue al eens in het echt gezien ondertussen? Het blijft een bijzonder geslaagde release imho, de prijs van 10k is helaas wat minder
maar het uurwerk maakt het wel af. De absolute GS top qua innovatie en perfecte diameter om de kast mooi te vullen.
Food for thought
Yup. In Parijs. Mooi horloge. Ik houd niet van dubbel logo, dus niet voor mij, helaas.
En wat voor een!
een midnight blue
Mooi instapmodel! Misschien kun je in de toekomst nog eens een upgrade doen naar een Omiwatari o.i.d.
Ik houd niet van dubbel logo.
Of anders gezegd: een GS met dubbel logo is beter dan geen GS, maar een single logo GS vind ik mooier.
Dat ik specifiek heel erg op die combo van jou geil wegens de bracelet… Tja. Daar kan ik ook niks aan doen.
nah, been there, done that rechttoe rechtaan wijzerplaten doen het beter bij mij, teveel werkje/structuur/dimensie is even leuk maar doet het niet helemaal voor mij
Nu zeg je het zelfs dubbel
Maar je hebt helemaal gelijk, zonder die bracelet is het horloge ook helemaal niks Not.