Laat je Grand Seiko zien X

Geen gefriemel met patroontjes of effecten, niks, nada, niente schrijf je ,en deze plaat is gegolft sorry Gr John

1 like

33 likes

26 likes

In de herhaling maar blijft mooi…

18 likes

23 likes

Afhankelijk van het topic weet je de focus goed vast te leggen @MarTime :ok_hand:t2:

7 likes

Ja toch :sunglasses: jouw scherpte wordt ook gewaardeerd!

1 like

Het wordt hoog tijd dat ik hier ook eens wat (zinnigs) post. De Yokohama Port mag de haven uit deze week.

1 like

28 likes

40 likes

32 likes

31 likes

Recent de Kirazuri uit de opslag gehaald. De combinatie van 44GS-kast, de 5-link bracelet en de wijzerplaat (die onmogelijk te fotograferen is) maakt het tot mijn favoriete GS. Voor nu althans :wink: :slightly_smiling_face:

36 likes

26 likes

Mooi horloge hoor, maar als je 'm zo in het handpalmpje klapt onder redelijk fel licht, en er dan een kiekje van schiet met een rechtop staande telefooncamera, ja, dan is alles

• Leg dat ding neer bij een raam in de buurt zodat je wat interessant indirect licht krijgt. Niet vol in de zon, maar halfschaduw.
  • Hou in godsnaam je handen buiten beeld. Ik snap niet waarom negen van de tien foto’s van horloges verneukt worden omdat mensen insisteren dat er een stuk van hun anatomie in beeld moet.
  • Neem de moeite om je telefoon op z’n minst in landscape mode te draaien, als je geen fatsoenlijke camera hebt.

Het resultaat zal minstens zoiets zijn:

Als je wat in kunt zoomen zonder al te ver naar achter te moeten, of je hebt een macro stand, ja, dan kun je ook hier terecht komen:

Maar verder: Prachtig horloge. Ik mis een kirazuri wijzerplaat. Erg cool.

12 likes

Heel mooi! Ik heb deze (en tevens de roze) nog maar pas ontdekt. Mijn favoriete GS dial structuur.

Hij zou mooi passen naast mijn witte (hier met relatief weinig zichtbare anatomie) :sweat_smile:

14 likes

Zoiets kan je ook maken :heart_eyes:

19 likes

19 likes

Nu een goede 5 dagen om de pols maar hoe houden jullie dingen zo krasvrij? De mijne gaat, hoe zullen we het zeggen… vrij snel achteruit? Bijna terwijl ik er naar kijk?

1 like

simpel

1 like