Weet jij veel wat voor een oud barrel de beste man heeft opgestuurd? Die hele comment was sowieso wat twijfelachtig. Is het horloge nou wel geserviced? Want dat deden ze toch niet? Of slecht geserviced? En waarom beroep je je dan niet op garantie? Vaag verhaal.
Zolang mijn Spring drive nog netjes loopt, ga ik hem niet opsturen voor service.
Ik heb hem nu 6 jaar en hij loopt nog prima.
Wel lichte krasjes, maar dat mag toch na zes jaar intensief gebruik.
Ook om in mijn werk in de offshore.
Nieuwe aanwinst! een SBGA499. Mijn eerste Spring drive.
Kleur is top en varieert mooi afhankelijk van het licht. Zelfde kast als mijn SBGW231 maar een wat grotere maat maakt het allemaal wat sportiever, enfin blij mee!
Zeker. Eigenlijk constant diep rood totdat de zon gaat schijnen. De combinatie met de koperkleur van de gangreserve en het GS logo vind ik erg geslaagd.
Is die gast stoned? Sowieso een vreemd verhaal. Je hebt een oude, goed lopende en fantastisch uitziende Grand Seiko die via een niet nader te noemen kanaal maar Japan gestuurd zou zijn voor een full service met volledige opmaak van de kast als verzoek.
Vervolgens klagen dat een Japans luxe horloge naar Japan gestuurd zou moeten worden. Wat voor routine onderhoud overigens niet klopt, wij kunnen dat in Schiedam.
Ik ben mijn bucketlist aan het afwerken om na de zomervakantie een klapper te gaan maken. Ik had, voor de GS-fanaten van zo’n beetje het eerste uur inmiddels wel bekend, na een kleine 20 GS-sen in bezit gehad te hebben om diverse redenen een beetje afscheid genomen van GS.
Dus in mijn reis van de afgelopen maanden heb ik gekeken naar Christiaan van der Klaauw, JLC, Cartier, Longines, Staudt, Holtinrichs, etc. Tot vandaag de allervriendelijkste heer van S&C naast de diverse maten Cartier en JLC deze neerlegde… Ik ben van schrik de winkel uitgerend en beken dat ik mijn bucketlist moet gaan bijwerken.
Wellicht heeft @purple300 dan toch gelijk, eens een GS-adept, dan altijd een GS-adept?
Ik heb heel veel GS-sen gezien en gehad, maar dit is toch wel één van de meest betoverende wijzerplaten met een bijna mysterieuze diepte. GS is sowieso niet op foto’s te vangen, maar dit slaat veel, zoniet alles. De grovere indices en wijzers vallen hierdoor in proportie weg en zijn zeker niet, eh, grof.
Overigens heb ik deze niet om gehad (omdat ik dacht “nu moet ik wegwezen voordat er ongelukken gebeuren.” . , maar ze hadden hem wel liggen en was ook super mooi:
Dit. Verder geen aandacht aan geven zou ik zeggen. Gewoon goeie afspraken maken met de persoon die de service coordineert (AD, boutique of wat ook) en foto’s nemen voor hij vertrekt en dan komt het allemaal wel goed.
Heel herkenbaar! Ik stond op het punt van een Lange Saxonia automatic te komen na een groot deel van de horlogedoos te verkopen en dan kwam GS met de UFA op W&W enn @JacksonT met die schitterende plaatjes van zijn 45GS… Gevolg? Een SLGW005 onderweg en een SLGB003 met rechte datum in bestelling. Gelukkig heb ik zelfs dan nog een paar euro’s over, dus het zet de prijzen van high end wel weer in perspectief
Ik vrees ervoor! Maar het is ook geen straf gelukkig