Laat je Grand Seiko zien X

Dit zou een SBVG007 moeten zijn, volgens de papieren.
Ik heb die hier vorig jaar overgenomen van een HF lid.

Of SBGV007?

Foutje, sorry

1 like

Evengoed een prachig horloge :+1:.
Zijn ook tongbrekers, die typenummers van GS…

Heerlijk! Wéér een topic waaraan ik kan meedoen :joy:

30 likes

Van harte gefeliciteerd!!! :clinking_glasses:

1 like

Haha dankjewel, betreft een jubileum viering hoor :yum:

1 like

Zaterdag even bij de laatste GS dealer geweest voordat alles over gaat naar schaap en citroen.
Erg jammer dat GS deze keuzen heeft gemaakt.
De services bij de echt horloge winkel is altijd beter dan schaap en citroen maar oke.
Dat is mijn menning.
Toch nog even een mooie GS gekocht

29 likes

Ja hier in het GS draadje is daar al vaak over gesproken. Ondanks dat mijn ervaringen met SC op zich prima zijn, blijft het jammer dat GS bijvoorbeeld Omega en Breitling achterna is gegaan.

Maar wel een mooie Grand Seiko heb je gescoord! Congrats! :ok_hand:

3 likes

Zon, zwembad en tijdsverschil!

17 likes

Mooie aanwinst! Draagt heerlijk is mijn ervaring :+1:

En wat voor een! Gaaf hoor. Veel plezier ermee!

Welkom en gefeliciteerd! Wat is dat voor referentie, joh? Ik zie een stel wijzers die je tegenwoordig met name op SBGW handwinders ziet, maar vermoed dat het een quartz is? Of? Die indices met inleg zijn (helaas) ook al weer een tijdje geleden.

Geweldig horloge! Gefeliciteerd.

En je hebt gelijk, wat S&C betreft. Ik kom daar ook niet graag, dus Grand Seiko wordt voor mij nach wie vor een grijze dealer verhaal.

Breitling heeft inmiddels een super display bij Van Baal, bijvoorbeeld, dus die doen zeker niet hetzelfde.

1 like

Nice!

1 like

Even snel om de pols gedaan om “te passen”. Eb weer terug in de doos. Nog paar maanden geduld en dan mag ik hem (van mijzelf) echt dragen.

23 likes

Hoe is het afgelopen met het glas vervangen? Wat heeft het mogen kosten?

1 like

16 likes

Dat moet nog. Volgende week breng ik hem naar Amsterdam. Die moet wel op tijd weer klaar zijn.

1 like

Hier zit inderdaad een kwartsuurwerk in, de 9F62, en dat tikt al 27 jaar onverstoorbaar door. Deze SBGX005 is in 1998 geboren en gaat hopelijk nog vele jaren mee.

4 likes