Laat je Grand Seiko zien X

Ik vind dit een geweldige duiker, de sbga031, titanium en dubbel logo, prachtig.

Maar de band? Helaas, ik vind hem niet passen. Maar goed, een band is persoonlijk. Dus als jij het mooi vindt… :white_check_mark:

1 like

31 likes

Ik vind het vooral erg lekker dragen. Strak op zijn plek op mijn pols zonder klemmend te voelen, iets wat ik in de zomer veel heb met metalen banden.

1 like

36 likes

Comfortabel, licht, perfect afgewerkt, accuraat en niet opzichtig.

39 likes

Prachtig!

1 like

Deze blijft knagen, 9F, prachtige blauw tint, mooie contrasterende secondewijzer, dopje, alles klopt (behalve de prijs misschien :yum:)

2 likes

Tsja… iets met bloed en kruipen en zo. Over twee weken probeer ik hem toch te gaan passen in de GS Boutique in Londen. :see_no_evil:

4 likes

Haha zoiets ja, je kent het wel he :wink:

Ga je de rode SBGY035 passen? Ik hoop die ook eens in het echt te zien alleszins. Of heb je iets anders op het oog?

2 likes

Nou, ik hou bij hoog en laag vol dat mijn volgende geen GS wordt, maar ik word er steeds minder zeker van… :grimacing:

Na al het gepaste CvdK geweld en de FC perpetual, ben ik na een tijdje prakkedenken meer en meer tot de conclusie gekomen, dat ook iets met een maanfase niet aan mij besteed is. Ik word er zenuwachtig van als die niet goed staat als ik het horloge een tijd niet gedragen zou hebben.

Het was dé reden om tóch afscheid te nemen van mijn Maurice Lacroix Masterpiece moon.

Dus… Lang verhaal kort: GS komt weer steeds meer in de picture.

EDIT: Jazeker ook de sbgy035 ga ik passen, en als het lukt ook de SLGW003.

20 likes

Wel uitkijken met impulsaankopen, de UK is geen EU meer sinds Brexit :confused:

1 like

Dat inderdaad en het risico lopen dat je uit de rij geplukt wordt wil ik ook niet. :wink:

just-when-i-thought-i-was-out-they-pull-me-back-in

5 likes

17545957213174493196603403067348

1 like

Ik ben ook zo’n recidivist. Weer helemaal in mijn nopjes met een GS.

4 likes

Potje is bijna gereed voor mijn eerste 9F GS. Twijfel alleen nog SBGX265 of 263.

Ik ben er wel al uit dat de 261 voor mij afvalt. Ik neig nu meer naar de 265 omdat ik wel van de gekleurde dials ben… maar champagne is ook wel lekker klassiek. Heb jij nog goede argumenten die zouden kunnen helpen bij een keuze. Allebei zoals in jouw prachtige collectie is geen optie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou naar m’n kledingstijl kijken. Draag je meer casual en past blauw daar erg goed bij, dan de 265, maar is het iets netter en draag je ook veel dingen zoals roze, beige, groen of wat dan ook, dan is champagne, pardon, SIlk Sunray de juiste kleur.

2 likes

Veel eerder vandaag. :slight_smile:

25 likes

Daar is ie dan! Perfectie is het eerste dat in me opkomt… ik zal er nog wel eens rustig foto’s van proberen nemen, maar nu eerst even genieten :blush:

73 likes

:ok_hand:

1 like