Laat je Grand Seiko zien X

Die is wel erg mooi. Was aan het twijfelen over de sbgx265 of 263 en had de zwarte 261 eigenlijk afgeschreven omdat ik zelf kleur wat mooier vind maar deze kastvorm, die (5-link?) Bracelet en die zwarte datumschijf maakt het wel een topper hoor. Toch maar eens in de gaten houden deze

2 likes

Dit nandje staat het horloge echt top! :ok_hand:t3:

1 like

Uiteraard weer een dagje 45GS’en :smiling_face_with_three_hearts:

Dank! De wijzerplaat is een warmer gebroken wit, dus dat staat altijd goed met bruine bandjes vind ik. :blush:

31 likes

Mooi! De enige die ik liever zou willen hebben dan mijn 261. Weet nog heel goed dat die geïntroduceerd werd, en ik meteen onder de indruk was.

Denk alleen dat ik die 40mm wat te groot ga vinden.

2 likes

Dat is ook de reden dat ik hem verkocht heb. De wijzerplaat is ook groter bij de sbgp’s dan de sbgv’s. Daardoor loopt de bezel niet mooi door in de kast, maar zit die eerder erover. Dit effect vond ik prachtig op de sbgx en dat heeft de sbgp minder:

Maar los daarvan blijft het wel een enorm mooie wijzerplaat en daardoor absoluut een aanrader voor diegene die op zoek zijn naar een quartz GS :blush:

11 likes

40mm

32 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

25 likes

Waar zijn de betere GS dealers in Nederland met een flink aanbod?

Voor zover ik weet alleen nog maar S&C en de GS boutique. Daarnaast zijn er in dit topic een paar die er meer hebben dan de gemiddelde juwelier, maar hun voorraad is dan weer niet te koop.

1 like

Voor de goede orde, die heeft een diep bruine wijzerplaat met inslag van espresso of koper afhankelijk van het licht. Echt een aanrader.

3 likes

Ik draag deze dagelijks, toch maar weer een keer posten :grin:

35 likes

Lekker kleurtje hoor :heart_eyes:

SBGA499

39 likes

Supergaaf! :sunglasses:

1 like

Heel mooi horloge, dat gezegd hebbende, heb ik nog nooit een foto op het web gezien die dit horloge eer aan doet. Als je hem zelf om hebt, is het een totaal andere beleving dat de plaatjes online!

1 like

Van Baal in Nijmegen is geen officiële dealer meer maar verkoopt nog wel zijn voorraad.

NA en eerste Spring Drive blijft toch magisch :smiley:

Wijzerplaat gaat in de zon alle kanten op heel mooi. In schaduw weer meer zwart of heel donkerblauw.

Kortom blij mee

40 likes

Yes, hij is er! Enjoy!

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd :+1:

1 like

idd een hele mooie kleur :facepunch:t2:

1 like