NA instapmodelletje SBGX295 met de gepolijste donkere indices en wijzers
Ziet er goed uit op lichte wijzerplaten. Dat mogen ze vaker doen wat mij betreft. (een beetje het gevoel van de onyx delen in indices en wijzers die je vroeger vaker zag bij veel merken)
Heel erg gaaf, deze uitvoering kende ik nog niet van de SBGX.
is maar kort in productie geweest denk ik,al zat er op deze een GS batterij sticker af fabriek van juni 2025
Erg fraai uitgevoerd zo met die donkere indices en wijzers op die witte plaat. Lijkt een extra diepte te geven aan het wit van de wijzerplaat!
Heel erg tof. Ik zou bijna zeggen dat als deze het veld moet ruimen, je me graag een PB mag doen. Dit ding is de bom. Daar zat ik ook al naar te loeren toen ik naar de SBGX319 zat te kijken, destijds. Toen voor een scheet en een knikker bij Seiyajapan te koop, nooit gedaan. Dom dom dom. De 319 is ook nog steeds een pareltje.
Ik zet je op de DIBS lijst
Mijn enige vraag zou zijn of ik de verleiding moet krijgen om een zevende Grand Seiko en een derde SBGX toe te voegen. Ik weet nou al wat mijn vrouw er van vindt.
Ter geruststelling voor mw: ik heb nog nooit een betreffend horloge aan een DIBS’er kunnen verkopen
Meteen even de datum goed gezet
en op een matzwarte Croco gezet, de OEM Croco is me iets te glimmend…

Gadverdamme. Zou verboden moeten worden, zo’n fraai ding. Kei skon!
Amen! Zoals alleen maar een Japanner het voor elkaar krijgt
Toch wel een van de mooiste in dit topic.
idd, de datum even goedzetten