Die staat inmiddels weer goed na het spelen met de datum en de GMT wijzer ook weer op staal.
Wel goed om te zien dat er optisch gezien geen seconde verloren is gegaan over meer dan een jaar!
Die staat inmiddels weer goed na het spelen met de datum en de GMT wijzer ook weer op staal.
Wel goed om te zien dat er optisch gezien geen seconde verloren is gegaan over meer dan een jaar!
Een heerlijk ‘neutraal’ monochroom horloge.
Or did you mean
Formeel gezien komt hier slechts eens in de zoveel tijd iets voorbij wat als dressy beschreven kan worden. Het gros is GADA / Sport. Mooie GMT uiteraard. Dat wel.
Dat is inderdaad een kwestie van perspectief, voor mijn ‘stijl’ is een groot deel van het GS aanbod wat te formeel; maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!
Mooi, maar ik vind het jammer dat GS naar deze goedkoper lijkende bandjes over is gegaan. Waar de sbgw231 altijd een mooie matte zwarte alligator had.
Gaaf model die zie je niet vaak
Eens, al moet ik wel zeggen dat dit wel een hele soepele band is. Zo soepel had ik ze van GS nog niet meegekregen.
Maar ik ga binnenkort toch nog even op bandenjacht.
Ben er nog niet helemaal over uit wat het alternatief gaat worden. Wellicht dat een lichtere suede band ook wat doet.