Laat je Grand Seiko zien X

Nou ja zeg! Wil ik em vandaag om doen staat het horloge stil :sweat_smile:

Ik heb geen indicatie gezien dat hij op was :dotted_line_face: aaaaaah!

2 likes

:grimacing:

29 likes

Heel mooi! Welke is dit precies??

1 like

Dit is de SBGW269 Europe-only. De band is 3rd party (van Graf, voor de liefhebbers)

1 like

mooie rustige band, leidt de aandacht naar het horloge in plaats van anders om :+1:

1 like

Dat dacht ik ook. :ok_hand:

1 like

En gecorrigeerd. Het is de sbgW269. :sweat_smile:

Tof dat subtiele linnen patroon (als ik het zo mag noemen)

1 like

Dat mag je zeker zo noemen en je zit er dan ook niet ver naast. De wijzerplaat, het patroon, is ruwweg geïnspireerd op de shōji, ofwel de typisch Japanse schermen die gemaakt zijn van Washipapier.

1 like

15 likes

Loop net Bucherer in München uit. Heerlijke snoepwinkel met heel veel merken; van Cartier, Rolex, Omega en Tudor tot Patek en VC. Even een rondje door de winkel gelopen, maar kwam voor Grand Seiko en werd daar super geholpen.

Zowel modellen uit de vitrine als van achter werden zonder moeite gepakt en bij elkaar gezocht om tot een mooie selectie te komen. Helaas was het licht niet top om ze te fotograferen maar dit waren de modellen die het beste bevielen:

De twee winnaars waren toch wel de SBGH341G en de SBGW303G… :hot_face:

23 likes

Heel tof. Ik heb een paar van zulke deuren in huis en je herkent het subtiele patroon wel in die lichte dial!

1 like

Fijne zondag!

41 likes

Ook met een dichte achterkant zou dit nog steeds een geweldig horloge zijn geweest.

1 like

Klopt, de kast is al een juweel op zich. Maar omdat het uurwerk de kast zo mooi vult, is het wel een genot om het horloge eens om te draaien. En door de PR wijzer doe ik dat ook wel af en toe :blush:

Hij heeft nog niet stilgestaan sinds ik hem heb en het uurwerk loopt ongeveer +3s per dag. Perfect dus imho :ok_hand:

22 likes

Klinkt als een fijn bezoek in Munchen, en leuk om de foto’s van al die prachtige horloges te zien.

Vraagje: Ik zie dat je zowel de roze 40mm als 38mm 62GS hebt gepast, wat vond je van beiden qua pasvorm?

1 like

26 likes

Weer de Black Beast

18 likes

35 likes