Laat je Grand Seiko zien X

Deze wijzerplaat is echt :pinched_fingers:

1 like

Ik doe mee.

40 likes

:ok_hand:

1 like

34 likes

Ik zie al een tijdje wat mooie GS modellen voorbij komen, maar de sgbw231 vind ik wel heel erg mooi

Moest vandaag het startnummer ophalen van mijn zoontje voor een kinderloopje…

Toeval bestaat niet zeggen ze…

6 likes

Op deze foto is ie FENOMENAAL :heart_eyes:

Dit joh:

35 likes

Het was inderdaad een fijn bezoek!

Heb wel eens andere ervaringen gehad bij dit soort winkels, dus dit was een fijne ervaring. Afgezien van al het moois wat ik gezien en gepast hebt, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerker de kers op de taart.

Maar ik kwam mede om de Shunbun te proberen, maar mijn vermoeden werd al snel bevestigd: te groot voor mijn pols. Erg jammer, want ik verlekker mij al een hele tijd online op de Shunbun.

De medewerker zei toen dat hij nog wel wat anders moois had, dat mij wel zou bevallen en beter zou passen. Toen kwam de Sakura-Kakushi tevoorschijn. En hij had niet gelogen; deze paste mij een stuk beter…

Overigens waren het ook de eerste titanium horloges die ik gepast heb en moet zeggen; dit beviel heel goed. Zeker toen ik daarna de SBGW303 voorgeschoteld kreeg en het verschil voelde.

Ben de winkel iig uitgelopen met een grote glimlach en veel food for thought… :thinking:

4 likes

Tijdje niet meer actief geweest op hf maar dit topic geef toch altijd weer akelige veel inspiratie :stuck_out_tongue:
In ruil daarvoor wat macro materiaal van m’n sbga415

Blijf ik toch erg prettig vinden om naar te kijken :blush:

48 likes

Iemand trouwens hier toevallig een SBGE255 in bezit (gehad)?
Ben heel benieuwd naar de ervaringen, heb hem ooit wel eens kunnen passen en die is toen toch ergens blijven hangen :no_mouth:

18 likes

Altijd leuk, die GS reflecties bij diverse licht omstandigheden. :smiley:

En, nee, de foto is niet gemanipuleerd/bewerkt, maar een Macro toevalstreffer rechtstreeks uit mijn Google Pixel telefoon.

57 likes

:star_struck:

23 likes

Welke referentie is dat? Schitterend zeg…

1 like

26 likes

Dit is de SBGH299G - Mt. Iwate

2 likes

Heel gaaf! En ik schaam me bijna voor de 31 likes die ik kreeg voor een uitsnede van JOUW foto afgelopen week…

Het is een fantastisch horloge! :clap:

1 like

Gelukkig dat het slechts bijna is, want de foto’s zijn voor 't algemeen belang, dus je mag ze gebruiken. Niks om je voor te schamen, gewoon lekker de likes opstrijken, maar vooral genieten van GS. :wink:

Wauw! Dit is kunst.
Deze is toch uitgevoerd in Ever Brilliant steel?
Hoe bevalt dat?

1 like

Dikke prima. Het heeft een soort subtiele luxe zweem erover heen die je niet bij gewoon staal hebt.

Verder draagt het als gewoon staal.

29 likes

Mag ik vragen welke referentie dit is? Titanium of??
Prachtig horloge!!

1 like