Het lijkt de ene dag wel getoond te worden maar de andere dag weer niet, snap er niets van.
Inderdaad. Ik vind met die schatting van import erbij wel echt handig.
Waar kan je dat vinden in de app? Ik zie deze instelling nergens?
is er ook niet
ik had een melding gemaakt bij de helpdesk, maar nog niks gehoord…
Geen enkele andere gaat daar kunnen aan tippen.
Ik niet snappen? Ik zie altijd de prijs zonder geschatte import? Wordt er krankjorum van, prijs kijken, land kijken, maal 1,25 en weer wegklikken.
er is een periode geweest dat ie met een schatting kwam voor als het buiten de EU was, maar dat is weer weg gehaald of uit gezet
EDIT: wellicht dat door de handelsheffingen van forumvriend Trump, de server in Karlsruhe overbelast werd?
Zonde, ik vond dat handig. Niet dat ik nog naar andere horloges kijk
wellicht dat daarmee ook verkoopprijzen als je zelf iets verkoopt dan ook beter matchen op een mondiaal niveau als overal wel de BTW wordt meegerekend in de werkelijke waarde, die nu vooral gebaseerd lijkt op vergelijkbare transacties van deels buiten de EU zonder deze BTW…
Hoeveel waarheid zit er in deze woorden?
Ok, ok, ik durf wel eens loeren naar vintage King Seiko’s.
Wat @GMTplus1 inderdaad zei - het verscheen een paar weken terug ineens bij mij, gewoon op de website, als standaard prijsaanduiding.
Bij sorteren op prijs kwam dan diegene die het goedkoopst was na importkosten (voornamelijk btw dus) bovenaan. Handig om te zien of importeren of “duurder” in de EU kopen onder aan de streep het voordeligst is.
Helaas was het van korte duur. Misschien hebben ze gedoe gekregen met klanten waarbij de schatting niet goed uitviel (?).
Genoeg plek lijkt mij.
Nice
Ja er is nog plek
Helaas is de Presage defect, die moet nog gerepareerd worden. Balansveer is los/gebroken door een val.
Dat is zeker waar.