Laat je Grand Seiko zien X

Het is ook wel een bijzonder mooi exemplaar…

1 like

Excuseer voor de stofjes :blush:

Maar dit vind ik 1 van de mooiste aanzichten en het licht was goed vanmorgen, dus toch snel een foto genomen :wink:

24 likes

Drie weesgroetjes en het is je vergeven… :grin:

1 like

20 likes

Ik heb zelf ook eens voor de keuze gestaan tussen de SBGP005 en de SBGP0013.
Beiden met een prachtige diep donkere wijzerplaat.
In eerste instantie was ik het meeste aangetrokken tot de SBGP005 met de 44GS kast.
Ik vind hem echt super mooi maar ik vond dat hij in vergelijking wat minder strak/rond om de pols zat.
Dat, en het verschil in prijs en omdat ik nog een beetje bang was voor krassen heeft mij voor de SBGP0013 doen kiezen. Voor mij een perfecte GADA.

Moraal van het verhaal: ga ze allemaal passen, laat ons weten hoe het beviel en maak dan een keuze.

1 like

de NA! :star_struck:
later meer

#crosspost

28 likes

Gefeliciteerd met dit prachtig exemplaar :partying_face: :partying_face:

1 like

Die ziet er heerlijk uit Filip! :ok_hand:t3:

1 like

Hee @HFLN je avatar lijkt sprekend op die van @DeDas :thinking:

1 like

Ja, we hebben blijkbaar dezelfde humor. Dus we kunnen erom lachen.

1 like

Zeer blij met deze nieuwe aanwinst!

17 likes

Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
Nu ik nog :sweat_smile:

1 like

Wat grappig is, is dat ik nu terugkijk met de hoop op een bepaalde uitkomst en voor mij was de rangorde eigenlijk:

1. SBGX265
  2. SBGX261
  3. SBGP005
  4. SBGX263

Deze rangorde is duidelijk niet bevestigd, maar zet me wel aan het denken. Moet ik nu afgaan op waar ik op hoopte of afgaan op jullie ervaring… :thinking:

Eigenlijk ben ik op zoek naar een reden om niet voor de SBGX265 te gaan, lijkt het. :sweat_smile: Ik denk dat ik het antwoord stiekem al weet.

Iemand suggesties waar ik er één met gerust hart kan bestellen? Dan kan ik eens gaan oriënteren en op de knop drukken zodra de speedy weg is. :slight_smile:

1 like

Kijk vooral op Chrono24, de 265 is sprekender dan de 261, beide het mooist op een croco lederen band

1 like

Je kunt elke SBGX met een gerust hart bestellen. Ik heb er niet voor des Keizer’s baard een tweede bij besteld.

Het antwoord is dus eigenlijk twee.

1 like