Nog steeds lekker, ondanks de wat mindere draagtijd.
Terecht punt.
Als je puur naar de finishing en afwerking kijkt is het ms wel te laag geprijsd… Maar als je merkbeleving en prestige ook meeneemt in de prijsstelling wordt het bij GS wel erg opgerekt…
Prachtig, maar ruim 10k…pffff
I like!
Een elegante sportwatch of een sportieve dresswatch.
Complimenten voor Grand Seiko.
Juist op leer vind ik dit design wat meer warmte krijgen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ja, dat ziet er al meer fancy uit.
Die uurwijzer, die is lelijk
Dat is ook altijd hun insteek geweest in 2017.
Ik ga een op YT kijken of iemand deze pracht al gereviewed heeft. Het werkt wel voor het merk, want ik krijg Grand Seiko weer op mijn radar
Mooie release maar inderdaad jammer dat deze niet in (brilliant hard) titanium komt.
Ik vind de wijzerplaten mooi, maar het goldfeather model op zich trekt me niet zo. Het komt te iel op mij over. Ze hebben eerder dergelijke wijzerplaten geleverd, en die vond ik er beter uitzien. Alleen kregen ze het datumvenster blijkbaar niet heel strak:
Bedankt voor de reacties heren!
Dat vind ik het enige spijtige, zeker aangezien de slgw003 in titanium komt. Maar het drukt de catalogusprijs wel een beetje gelukkig.
Ik vind ook dat deze echt tot zijn recht komt op de leren band. Als je wat sportiever wil, is er E9 genoeg om uit te kiezen (van de birch en de kleine UFA tot de lake suwa of blauwe iwate hi beat).
Heel mooi op die wrist shot. Perfecte afmetingen
Ik zie ze ook liever aan 5k dan aan 10k, maar dat gaat nu eenmaal niet gebeuren. Ze hebben heel wat geïnvesteerd in hun nieuwe uurwerken om mee te kunnen met de competitie, technisch gezien en qua comfort en ze prijzen zich als zodanig. Er is veel te koop voor die prijzen, maar tegelijk heb je ook echt weinig merken die kunnen concurreren met de kwaliteit en innovatie die je krijgt bij GS
Keuze genoeg in veel prijssegmenten gelukkig
Je mag niet duurder zijn dan Rolex zonder “een goeie investering te zijn”. Of zoiets?