Veilige pakken zijn in mijn optiek donkerblauw, grijs, of beige (voor in de zomer). Zwart is voor begrafenissen, andere kleuren zijn kolderiek.
Met horloges zie ik het niet veel anders: Zwart, champagne/beige, en blauw zijn de standaardkleuren waar iedereen mee weg komt. Die SBGX265 in blauw schakelt afhankelijk van het aanwezige licht van bijna lila naar middenblauw naar donkerblauw, en kan wat mij betreft bij een groot deel van m’n kleding.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten, vandaar dat ik naast de Champagne SBGX ook nog een zwarte GMT heb, maar die laatste is zo groot dat die alleen casual te dragen is.
De twee gezichten. In bepaalde lichtinvallen oogt die zelfs zwart. Ik denk (maar heb ze niet allemaal in het echie gezien) dat de blauwe het meest zal verrassen, daarna de champagne en daarna de zwarte.
De blauwe gaat van zwart/donkerblauw naar diepblauw naar lila. Hoe ik het heb begrepen gaat de champagne van champagne naar zilver. De zwart is zwart.
Persoonlijk denk ik dat je geen verkeerde keuze kan maken.
Edit: let niet op de voeten en verkoop de foto niet op het donkere web.
Om hier nog even op terug te komen;
Vandaag bij de AD in Gent geweest. Zeer attent geholpen, de horlogemaker met GS kennis was speciaal even naar deze vestiging gekomen om eea voor me te regelen. Na 15 minuten wachten en voor een 1/3e van de Nederlandse prijs loopt mijn GS quartz weer als vanouds
Jazeker wel, tot ik dat soort sokken zie. Of sokken in z’n algemeenheid eigenlijk. Ik vind dat wie z’n schoenen uit doet op bezoek, eigenlijk de sokken ook moet verwijderen. Of laat de schoenen anders liever aan. Da’s puur esthetisch, overigens. Ik begrijp het idee van warm blijven.
Ik mag hier ook weer eens meedoen
Eigenlijk leek me een quartz in de collectie handig en keek rond voor een SBGN003 ofzo … maarja die had ik al een keertje gehad.
Toen kwam ik een beetje bij toeval deze springdrive GMT tegen.
Echt een topper en wat een afwerking …
na de snow-flake mijn tweede spring-drive … blijft ook super hoe de secondewijzer langs glijdt .