Een prachtige klassieker. De enige GS waarvan ik nog altijd denk: ‘die had ik toen moeten kopen’.
Gaaf man! Gefeliciteerd! ![]()
Thnx ![]()
![]()
Ben vandaag even op de koffie geweest bij S&C in R’dam en daar deze prachtige horloges gepast:
De SBGX355G:
De SLGB003:
Ik denk dat de plaatjes genoeg zeggen: wat een prachtige horloges zijn dit.
Vooral de plaat van de SLGB003 verraste mij echt heel erg. De manier hoe die met het licht speelt… van licht blauw naar heel zacht blauw naar bijna silverachtig wit…
maar ja, die prijs zat je wel gelijk weer met twee voeten op de grond zodra je begint te dromen
De SBGX355G is op een andere manier heel aantrekkelijk en interessant: op het eerste gezicht een beetje flets en misschien zelfs saai, maar 1 milliseconde later wordt je aandacht toch ineens getrokken door het reliëf in de wijzerplaat, de diepblauwe, contrasterende secondewijzer of het mooi opgelegde GS logo dat mooi samenspeelt met de witte wijzerplaat.
Ook een stuk betaalbaarder dan de SLGB003 dus hier gaan we vannacht maar over dromen ![]()
Dit klinkt nog erg onwerkelijk. Bij Schaap en Citroen naar binnen om een Seiko te bewonderen. ![]()
Ja, he? Eindelijk hebben ze fatsoenlijke horloges.
je maakt het spannend?
De voorkant? ![]()
Een rechte datum! Het kan dus toch ![]()
Ik heb een bestelling openstaan bij de AD van een UFA met rechte datum, maar ze hebben me nog niet gebeld. De eerste batch moet eerst verkocht geraken zeker? ![]()
Dit dus ![]()
Hup in de auto naar Rotterdam dan! Je bent overigens van harte welkom om dan bij mij even een kopje (of tasje??) koffie te komen doen. Kan ik gelijk die NA bewonderen!
Eindelijk deze in het echt kunnen zien:
Ook hier komt hij niet goed over op de foto (met daarbij erg slecht licht), maar ik kan zeggen dat hij in het echt er prachtig uitziet. De afwerking, de details, het formaat, het unieke design, echt een mooi horloge. Misschien dat ik mijn White Birch hier wel voor zou in willen ruilen.
Waar heb je deze kunnen zien/passen?
Die SBGX355 is natuurlijk het bewezen concept van de Snowflake, maar dan in een fatsoenlijke kastmaat. Het uurwerk is wat mij betreft gelijkwaardig of zelfs beter dan de “originele” Snowflake. Toch vraag ik me af hoe het titanium voelt. Ik heb zelf de SBGX265 (zelfs formaat, maar dan SS) en die is al super licht.
Het is zoals de medewerkster gisteren tegen mij zei; “We verkopen Grand Seiko voornamelijk aan liefhebbers én niet aan mensen die voor een merknaam gaan”