Ginza zo te zien. ![]()
In Vlaanderen zou het inderdaad een tasje zijn, bedankt voor de uitnodiging! ![]()
Helaas heb ik de komende tijd geen halve dag vrij om even over en weer te rijden naar Rotterdam en er is ook geen haast bij eerlijk gezegd. De zomer is voorbij en het is weer tijd voor de leren bandjes, dus des te meer reden voor wat quality time met mijn SLGW. De UFA zal wel komen ![]()
Het horloge voelt licht en tegelijkertijd robuust aan. Ben er wel over te spreken. Kan helaas geen vergelijking maken met de SBGX265 want die heb ik niet om de pols gehad.
Moet wel zeggen dat het anders aanvoelde dan de Tudor Pelagos 39, die ook van titanium is. Die voelde als geheel uitgebalanceerder aan.
Had ook de Omega Aqua Terra gepast en die voelde echt zwaar vergeleken met de GS’en…
Klopt en ook hier nog een keer gezien toevallig:
Voor de horlogeliefhebber is Tokio echt het beste wat er bestaat. Zooooveeeeel pre owned shops bij elkaar. Ginza en Nakano zijn de extreemste, maar ook Shibuya en Shinjuku, echt overal eigenlijk ![]()
Groot gelijk. Verfrissend horloge, zo’n Locomotive. Duidelijk Genta en toch een eigen smoel. En je zou zomaar ‘de enige op HF’ kunnen zijn
![]()
Kan ik voor het het bekijken van de Grand Seiko 9F quartz modellen beter bij S&C Amsterdam zijn of in Rotterdam?
Maar een dagje inplannen om ze in het echt te zien.
In Utrecht verkochten ze helaas geen Grand Seiko.
In Amsterdam kan je ook naar de boutique toch, dubbel kans.
Mooi op leer. Wordt een heel ander horloge. ![]()
Thnx, klopt vind ik ook ![]()
![]()
Ze hadden afgelopen woensdag bij S&C in R’dam alleen de SBGX355G als quartz. Dus beter naar A’dam toe. Dubbele kans ook idd…
Ik blijf deze erg cool vinden!