Helemaal
Alle maten zijn ook perfect, enige nadeel is €8800…
Misschien maar goed ook. Dat remt de kooplust af. En ook omdat mijn SBGY007 toch wel erg veel verwantschap heeft met dit model. Meer dan mooi is 't zeker!
Met stip bovenaan mijn verlanglijst binnengekomen.
Mooie foto
Mooie keuze. Ondanks een halve horlogedoos GS’en die monetair meer gewicht in de schaal leggen moet ik zeggen dat de 261 de enige referentie is die me echt trekt. Het is de essentie van wat GS is: ingetogen, stijlvol, technisch hoogwaardig en dito afgewerkt. Één van de mooiste understatement die je om je pols kunt hebben. Een soort Japanse 114270 Explorer. Maar dan beter op eigenlijk alle vlakken behalve bragging rights. En dit vind ik een goed ding. Veel draagplezier ervan.
Dank!
Beste bang for your buck vind ik ook nog steeds.
Zie bijvoorbeeld de sbgx265 met de prachtige blauwe sunburst nu op mp staan voor 1700.
Had voor mij al een nobrainer geweest in goede staat maar je moet het toch gewoon een keer in het echt zien.
Echt mooi he
ah, mooi, toch een soort van erkenning voor dit merk!
Mooi
Staat de GS hier wat ongelukkig?
In ieder geval het fijne aan Grand Seiko is dat de afwerking zo goed is dat je een neppe (in real life) snel zal herkennen vermoed ik.
Ik heb de groene Hi Beat nu al een paar keer online voorbij zien komen en dat was een puur gedrocht.
Laat staan deze:
Verder ben ik het wel met je eens dat ook deze markt zich vast zal ontwikkelen dus dat het over een paar jaar toch moeilijker zal zijn om het verschil te zien (online)
Op het oog was de quartz moeilijk, tenzij je de sec wijzer kan filmen en vertraagd afspelen.
Fantastisch! Gefeliciteerd! Ik neig ook steeds meer naar dit model. Misschien toch weer eens langzaamaan een potje gaan vullen daarvoor
Veel draagplezier!
Dank! En succes met vullen dan maar!
Zeker een topper! Staat ook op mijn lijstje
Heb em ook voorbij zien komen. Zag er wel heel gaaf uit, maar heb net een TH gekocht met blauwe dial dus voor de afwisseling zou een GS de zwarte dial moeten krijgen
De SBGX265 blijft m’n onovertroffen daily sinds mei. M’n andere horloges krijgen amper nog draagtijd De eerste krasjes voelen bij een GS helaas extra pijnlijk aan omdat ze onder bepaald licht goed opvallen.
1600 zie ik net. Dan is voor mij 2x blauw ook prima