Laat je Grand Seiko zien X

Met mijn NA en bij het laatste daglicht van vandaag kan ik nu ook in dit topic rondhangen…:smiley:

54 likes

Doen me altijd aan een espressomachine denken

1 like

Gefeliciteerd met de NA. Een zen momentje :smiley:

1 like

Gefeliciteerd en welkom :hugs:

1 like

Ik heb deze een keer gezien en mogen passen op een GS evenement waar deze het persoonlijke horloge was van de Japanse GS horlogemaker. Zelfs vergeleken met de GS duikers was dit een enorm horloge (en zwaar)

2 likes

Dank, heren! :ok_hand:

2 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Een fantastische Grand Seiko!
En een ideale foto trouwens voor in het ‘gouden uurtje horloge foto’-topic :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Werkelijk een prachtig horloge! :clinking_glasses::ok_hand:

1 like

Dank! :ok_hand:t3::+1:t3:

2 likes

Denk een terug aan dat moment met die stortbui en stevige windvlagen zaterdag jl. (of op enig ander moment, mocht je 't gemist hebben). Hoe voelt dat? Bedenk dan dat je dit comfort erbij kunt dragen: Grand Seiko inspiratie voor de herfst, de SBGY035 (meer info via monochrome watches)

41 likes

Ja dat vermoedde ik al met dat het een stalen 44mm is.

Welke maat is deze? :ok_hand::sunny:

1 like

Het is de SBGX261. Die meet 37,0 x 10mm en l2l is ca 45mm.

3 likes

Je bent ervoor gegaan :smiley: :love_you_gesture:

Gaaf Peter!

1 like

Dank, Peter! :grinning::ok_hand:t3:

1 like

Ik heb ‘m ook eens gepast, tophorloge!

Heeft iemand deze al in het echt mogen bewonderen? Ik was eerder deze week bij de Seiko winkel in Amsterdam, waar de medewerkers überhaupt niet bekend waren met dit model…

1 like

Net even gestemd, maar niet op de Grand Seiko. Er staat een aantal modellen in de lijst die ik persoonlijk (veel) mooier vind, zoals de Laurent Ferrier (alhoewel aan de grote kant) en de JLC.

Als de Credor Eichi 2 (GBLT998) er tussen had gestaan was mijn keus zonder twijfel daarop gevallen.

1 like

Er zijn nog niet zoveel foto’s van te vinden, dus ik vermoed dat die nog niet goed leverbaar zijn. Maar het zou toch stilaan wel mogen, 4 maand na de aankondiging :blush:

Heel mooi :star_struck: !

6 likes