Laat je Grand Seiko zien X

Altijd mooi die GS’en…

Ben persoonlijk fan van de HAQ’en. Heb daarom interesse in de Twin Quartz van Tudor13 die te koop wordt aangeboden, maar kan hem als nieuw lid nog niet zelf contacteren. Mocht een moderator of Tudor13 me zelf willen contacteren, dan zou dat fijn zijn natuurlijk.

FIFY

Thx!

Erg mooi die teal dial, alleen dat 5 days zou er zo erg er vanaf mogen. Er blijft altijd wel iets te wensen over :sweat_smile:

1 like

Ziet er op de eerste real live beelden wel heel fraai uit deze wijzerplaat.

9 likes

Het montagewerk van het filmpje is niet helemaal on par.

2 likes

Nette prijs en…

…was het een 261 geweest was ik jullie te snel af geweest :wink: :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze Grand Seiko overtreft alle vormen van montage, wat mij betreft. Prachtige wijzerplaat met boeiende dynamiek. Kan maar beter deze SLGA025 niet in het echt tegenkomen. Hoewel dat datumveld wat ontnuchterend werkt. Net als het prijskaartje…

1 like

Snap ik, die heb ik ook :slightly_smiling_face:

Pfoe die wijzerplaat van de SLGA025.

Wat een beauty.

1 like

Geen montage :innocent:

4 likes

Ik denk dat je €1500,- ook nog gaat redden.

Als het de 261 was geweest, had ik em al lang opgehaald :wink:

1 like

Achtergrondmuziek is niet helemaal on par. :upside_down_face:

2 likes

:eggplant::eggplant::eggplant:

1 like

Phoeh wat een prachtige wijzerplaat! Ik ben aan het sparen richting een SLGH019 en dan komt deze langs… dilemma’s! Wat denken jullie?

• SLGH019 hi beat
  • SLGA025 spring drive
0 stemmers

11 likes

Koop maar :grin::+1: beetje kleur kan geen kwaad!

1 like

Normaliter zou ik zeggen de spring drive. Maar een donkerblauwe iwate wijzerplaat krijg je nu eenmaal niet met een spring drive. En ik vind die donkerblauwe iwate toch wel een stuk mooier dan de groene. Dus hi beat it is.

3 likes

Pffff kan ik m’n White Birch inruilen voor deze :smiling_face_with_three_hearts: Alsof je in de zee kijkt.

8 likes

Ik denk dat ik akkoord ben. Plus ik heb al een Spring Drive met mijn SBGY027, dus een hi beat is weer eens wat anders :blush:

16 likes

Dat was exact mijn gedachte bij het uitbrengen van mijn stem. Hoewel de wijzerplaat van de SLGS025 werkelijk waanzinnig is in mijn eigen ogen, brengt een hi-beat op een andere manier iets verfrissends in de collectie. Neemt niet weg dat wegsmelten bij de aanblik van de vloeiende secondewijzer op twee horloges bepaald geen straf zou zijn… :heart_eyes:

2 likes

Oef, ondanks al het geweld wat Grand Seiko de laatste tijd op ons loslaat vind ik dit tot nu toe de mooiste twee van dit jaar - en dan met name de stalen SLGW005. Perfecte afmetingen (38,8mm diameter, 43,7mm lug-to-lug, ~centimeter hoog) gevat in een 45GS kast met een high-beat 9SA4 als tikkend hart. Klassieke schoonheid, discrete elegantie :heart_eyes: Me like.

33 likes