Laat je Grand Seiko zien X

GS Insta

Wie van jullie had ook alweer de sbxg261? Ik zit er heul sterk over na te denken deze te bestellen op Chrono24, maar ik twijfel over de 37mm of dat niet te klein is??

Heb er een paar gehad, wat is je polsomtrek?

Vraag raak :smiley:

Op +/- 16.5 cm voor mij is het een mooi formaat (al zeg ik het zelf)

25 likes

Schitterend formaat en een schitterend horloge. Zit ook naar een 265 te kijken, maar ook stiekem naar de sbgx355. Prijs verschil is wel vrij groot helaas…

1 like

17,5/18cm ongeveer

Wat is je polsmaat? En heb je er een goede foto van? Mijn polsmaat is ongeveer 17,5cm en op sommige afbeeldingen lijkt het een prachtig formaat, maar op sommige plaatjes/ foto’s vind ik het aan de kleine kant.

Draag nu voornamelijk 39mm

Zo lijkt het inderdaad een zeer goede maat

1 like

ik heb een pols van 18,5 cm en heb probleemloos 065, 061, 261 en 265 gedragen

1 like

Wat was je gewend qua afmetingen?

Erg mooi, maar inderdaad het dubbele

44 mm Panerai’s, Seiko Marinemasters, 43, 42, 40, 39, 38, en 37 van alles
dus

2 likes

17-17,5cm. Ik las in je NA topic dat je de sarb033 te klein vond. Denk dat je de sbgx dan ook te klein gaat vinden naar mijn mening. Gewoon even passen als dat ergens mogelijk is.

Zelf vind ik het de perfecte maat. Kom ook van Seiko 41mm 39mm en uiteindelijk deze.

21 likes

Ja klopt, maar er is in de tussentijd wel wat veranderd haha. De case van de GS is wel wat groter dan die van de sarb, dus ik verwacht dat die wat groter draagt.

Bijna geen juwelier die het horloge liggen heeft, dus het wordt een gokje :sweat_smile:

Op jouw foto’s past die perfect, erg mooi!

2 likes

Had je hier even mogen passen maar Friesland - Belgische grens is wat te gek misschien :rofl:

1 like

er zwerven er genoeg rond op het Forum, wellicht kun je bij één van de leden terecht om eens te passen, doe eens een oproepje in die richting?

3 likes

Hahah, zou best bereid zijn een stukje te rijden maar dit is inderdaad wat tever :laughing:

1 like

Dat is wel een goed idee!

Dus ook bij deze: mocht er iemand in de buurt van friesland zijn(uurtje rijden is prima) die een SBGX heeft en die ik even zou mogen passen zou dat fantastisch zijn!

Koffie en gebak zijn voor mijn rekening😁

5 likes

:+1: