Jep, herken hem. Grail material voor mij.
Staat goed op je pols btw! Ben bang dat hij wat groot is voor m’n 17cm pols. Binnenkort even proberen
Jep, herken hem. Grail material voor mij.
Staat goed op je pols btw! Ben bang dat hij wat groot is voor m’n 17cm pols. Binnenkort even proberen
Ben meer van de sunburst dials al vind ik deze en de roze snowflake ook wel aardig . Zijn erg geen 37mm alternatieven?
SBGA373, maar denk dat je dat bedoelde
Staat naast alle quartzen als SD op m’n shortlist maar het is geen makkelijke keuze haha
Wel leuk die lume. Blijft wel jammer dat het na een paar uurtjes toch niet meer vel genoeg is om het verschil tussen de uren en minuten wijzer te zien.
Dat gezegd te hebben, dit is wel echt een heerlijke tool watch!
Hij is het niet geworden. Ik kon de extra €’s voor het titanium niet verantwoorden en ben voor deze stalen versie gegaan, de SBGA465 (mijn eerste GS). En die 40mm past toch net iets beter.
In real life was het duidelijker, heb ze allebei gepast:
Gefeliciteerd! Echt een prachtig model de SBGA465. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken.
Prachtig!
Waarschijnlijk is deze zelfs te klein voor onze kleine vrienden dat ze hem nu pas ontdekt hebben
Zo ziet een batterij-plus service er dus uit bij Grand Seiko in Japan. Wel even google translate erbij halen.
Prachtig, gefeliciteerd! Geniet er van.
Prachtige foto’s! Het blijft jammer dat mijn ogen niet zo kunnen inzoomen op een wijzerplaat.
Kan het zijn dat ik deze in het blauw heb gezien en zelfs op een Quartz ?
Ja deze maar ook een hele donker blauwe gezien.