Laat je Grand Seiko zien X

Ik ben hier ook even stil van… Al verbaast het me nou ook weer niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha thanks! Het is inderdaad een heel mooi horloge en ik draag hem regelmatig. :+1:

2 likes

geen idee nog, het kan nog alle kanten op

Wat is deze!?

de ref? SBGY007 Omiwatari hand woud Spring Drive

2 likes

Joh!

1 like

What time it is?

Weekend :partying_face: :partying_face: :partying_face:

15 likes

Haha :rofl:

Zie ik een blauwe met rode secondenwijzer zeg ja dat is hem.
Nu zie ik die witte en denk ik dat is hem precies nog meer wat een schoonheid :star_struck: :heart_eyes:

1 like

Whaaattttt :scream::scream::scream:

1 like

er komt vast wel weer eens een GS :grinning:

2 likes

Crosspost uit het blauwe gedeelte :smiley:

29 likes

29 likes

Kon je hem een beetje goed verkopen? Je hoort wel dat tweedehands Grand Seiko’s niet makkelijk te verkopen zijn.

2 likes

Ja geen klagen, maandag komt ie aan in Berlijn voor een goede prijs ook nog, maar dat is bij GS geen garantie inderdaad :grinning:

1 like

Op basis van N=4 moet ik zeggen dat mijn ervaring prima is. Realistische prijs, full set en nette staat helpen uiteraard. Ik denk dat het stigma van ‘langparkeerder’ hier op HF vooral komt door overprijsde exemplaren onder de 5K€ en prachtexemplaren zoals de SBGW252 van @amusicar die een heel specifiek kopersprofiel aantrekken. GS is niet een merk waar hordes mensen een exemplaar ten noorden van 10K€ van kopen.

4 likes

29 likes

Welke referentie is deze prachtige GS :slight_smile: ?

1 like

We gaan weer indikken. Geen angst, deze blijft.

51 likes

Prachtige Grand Seiko! Handopwinder, linnen wijzerplaat, zicht op het uurwerk, symmetrisch,… De juiste ingrediënten voor een klassieke GS :grinning:

2 likes