Meen je dit? Had een aantal maanden geleden Ron Sonders uit Leusden nog gecontact maar die gaf aan dat hij geen onderdelen voor een grand Seiko kon bestellen
Zeker. In ieder geval voor pakkingen en sommige glaasjes. Een GS is niet één of andere mythische unicorn
Als je hem vraagt een specifiek Seiko SKU# te bestellen (zoals hieronder) kan hij dat zeker. En jij en ik ook via bijvoorbeeld eBay.
Wat zeg jij nou!?!
Misschien is de eerste keer via GS in Schiedam ook wel handig ivm de 5 jaar garantie die je wellicht niet kan claimen als er na je batterijwissel op de weekmarkt in Schijndel iets niet helemaal goed is met je SBGX?
ik zie het topic graag verschijnen
kleine letterkes: eigen risico haha
FTFY!
Mooie gepassioneerde review van de Credor Eichi II:
De man lult veel, maar als het over de Eichi gaat heeft hij zijn kennis wel echt paraat.
(Herkansing: de vorige foto is ondermaats en doet geen recht aan het horloge)
Skyflake op een polished Milanese gezet. De bracelet an sich is fantastisch. De look op de Skyflake ben ik nog niet uit - heel veel hoogglans ineens
Mooie band. Welk merk is dit?

Mooie band.
Dank!

Welk merk is dit?
Dit exemplaar van Strapcode. 19mm is niet een eenvoudige maat om iets écht moois te vinden. Deze is voor mij echter boven verwachting - substantieler dan de gemiddelde milanese waardoor de balans op de pols fijn is, comfortabele taper van 19 naar 16mm, zeer netjes afgewerkt en met een onopvallende, vertrouwenwekkende dubbele sluiting.
Bedankt voor deze waardevolle informatie.

Inmiddels heb ik de eerste dealer benaderd
Zoek je specifiek nieuw in plaats van gebruikt?
Heritage ten spijt, als ik 12K of meer aan een horloge uitgeef is het een tweedehands Lange, tweedehands Breguet, een two tone Cartier, of een JLC.
Omdat ik vind dat bepaalde ontwerpen een soort oude elegantie uitstralen. Eerlijk is eerlijk, de elegantere GS horloges zijn voor mij de SBGW en Omiwatari kasten, en dan zit je onder de 10 K nieuw.
Als ik, met mijn huidige verzameling in gedachten, nog een dress watch van Seiko koop, dan wordt het een Credor Goldfeather.

Daar kan ik wel inkomen inderdaad:
Wow! Eindelijk een Credor die ik mooi vind
Enkel de engelse naam slaat nergens op imho. Maar goed ik kan ermee leven.