Laat je Grand Seiko zien X

Pure perfectie

53 likes

Naast je VC lijkt Skyflake ineens een aardige hockeypuck :wink::slightly_smiling_face: Wat is de hoogte van de Vacheron?

1 like

Inderdaad, de GS lijkt erg veel dikker. De GS ligt ook het dichtste bij op de hand, dat scheelt. Ik maakte eens zo’n foto met twee GS met dezelfde kast, het optische verschil was opmerkelijk.

1 like

7,8mm vs 12,8mm, dat scheelt behoorlijk. Maar wel prachtig hoe mooi de GS markers en wijzers het licht vangen tov de VC. Daarin blijft GS toch ongeëvenaard :blush:

Prachtig duo @CarWatch ! Draag je de Skyflake vaak?

2 likes

Ja daarom had ik ze ook naast elkaar gelegd. Ze zijn verschillend maar allebei perfect. Er is in mijn collectie geen ander duo dat op dit level is afgewerkt. :innocent:

Ik draag de Skyflake niet heel vaak. Moet zeggen het is voor mij geen grab and go… moet toch elke keer de datum instellen en de zaratsu polishing is nog zo goed als nieuw :grimacing:

2 likes

Blankenbergse strandwandeling.

38 likes

38 likes

24 likes

Zo mooi deze dat hij wel een nieuwe foto verdient :wink: Was zelf eind 2023 half Bangkok doorgereisd voor deze, maar viste helaas achter (of eigenlijk vóór) het net toen.

Lijkt me (een van) de mooiste uit de SBGY collectie.

1 like

Mooi duo maar vindt de Longines de mooiste :grin::smiling_face:

1 like

Vloeken in de kerk :rofl:

2 likes

Sorry :face_holding_back_tears:

1 like

26 likes

En dan heb je weer eens een nieuwe GS

En dan denk je weer aan een upgrade naar een Hi Beat of een Spring Drive

41 likes

Wow! Die zijn ook wel erg mooi met die wijzerplaten.

1 like

En gelijk ook twee :joy::+1:

2 likes

ik zeg: Doorpakken! :facepunch:

2 likes

Pff, ik wil eigenlijk wat ruimte maken, maar weet nog niet zeker welke in de verkoop moet!

De quartz gtm

Of de 12mm dunne automaat

Lastig, lastig!

Edit: wel oneerlijke foto’s als ik ze zo zie …

19 likes

SBGR055, een van de allermooiste, zo niet de allermooiste wijzerplaat van GS. Geborsteld, varieert tussen grijs en wit met mooie indices. Gewoon een gaaf ding.

32 likes

Een waarschuwing, de blauwe SLGH009 is zo donkerblauw dat hij bijna altijd zwart lijkt. Voor mij geen probleem, maar als je een echt duidelijk blauwe wijzerplaat zoekt, zou ik deze overslaan.

21 likes