Mooi dan
Toevallig deze gisteren bij Eugene om de pols geslagen, gevaarlijk mooi. Lijkt heel veel op jouw post
En daarnaast ook:
Even een informatieve (advies) vraag tussendoor:
Mijn
tikt inmiddels per twee seconden. Tijd voor een nieuwe batterij. Dit wordt de eerste keer voor mij.
Wat te doen? Hier op het forum laten vervangen of binnenbrengen bij bv Van Baal in Nijmegen, zodat het horloge ook verder nagezien kan worden?
Als er nog garantie op zit, wordt het naar Rotterdam gestuurd en nagelopen. Kostte mij iets van 100 of 120 euro. Mijn juwelier deed het niet omdat de garantie nog niet was verlopen.
Hi Topdude,
Je kunt kiezen om het naar Seiko te laten sturen, of het door een horloge maker te laten doen.
Ik heb het 1x naar een horloger maker gebracht, maar toen ging de batterij maar een jaar mee. Dat zal ongetwijfeld gewoon pech zijn geweest, maar ik heb het daarna gewoon naar seiko laten opsturen. Dan weet je tenminste ook zeker dat het horloge weer waterdicht is aangezien ze ook de pakkingen vervangen.
Prachtig horloge! De quartz is ook lekker plat volgens mij!
Nice!
Welke is dat dan?
Nee, garantie is voorbij.
Na drie jaar even nalopen vind ik wel ok.
Dit vind ik wel een belangrijk ding.
Ga ik binnenkort wel eens langs bij de AD in Nijmegen om te informeren.
Stel, ik wil de band wat laten bijwerken, hoeveel zou dat mogen kosten?
Dan heb ik een idee of het reeel is wat de AD straks zegt.
Deze
maar de mijne is niet te koop. Die van @MarTime wel, al moet die nog ff naar zijn ad kijken. Want deze kasten zijn bij mijn weten niet van Zaratsu polijsting voorzien.
Goede! Ik had begrepen dat dit ook al Zaratsu was. Het glim gehalte is in ieder geval wel hoog.
Gewone polijsting, bij mijn weten. Als je andere info hebt dan graag hier delen
Knoop doorgehakt! Nu maar hopen op geen spijt!
en wat gaat eruit?