Prachtig! Maar waarom nu alweer in de verkoop?
Prachtig horloge, maar gaande weg merk ik dat mijn smaak wat verandert en ik met het flippervirus besmet begin te raken
Ja, ik snap het wel.
Ja, graag gedaan hoor! Zo werken we aan groepsimmuniteit
Trendsetter
Supertrio!
Dat is een best setje!
Gaaf.
Ja heerlijk. Automaat, springdrive en hi-beat. Mijn eerste GS was een Quartz, die heeft het veld moeten ruimen.
HAQ is zo’n integraal onderdeel van de Grand Seiko product line-up dat ik je dringend adviseer het trio uit te breiden naar een kwartet door alsnog een HAQ toe te voegen
In het Sieboldhuis in Leiden is momenteel een mooie tentoonstelling van Japanse prenten. Eentje daarvan had een diepdruk in het witte gewaad dat deze vrouwsfiguur draagt (zoom in). Dat kleed had net zo’n soort print als deze wijzerplaat. Ik vroeg me af of deze patronen van Grand Seiko geïnspireerd zijn door de Japanse prentendruk.
Cool, ik ben ook fan van Japanse prenten, of een hint naar; Kunst van Pierre Alechinsky erg gaaf.
Dial van de sbgx103 was een hint naar een dubbele X dus 20 als ik dit artikel mag geloven:
Al zou een link met de Japanse prent mooier zijn uiteraard
Gaaf! Alleen de bovenste Seiko had van mij niet gehoeven. Beetje teveel van het goede.