Laat je Grand Seiko zien X

Mooie combi, waar komt dit bandje vandaan?

Het us een echte Ko :star_struck:

2 likes

Ah! Zuinig op zijn dan

:sunglasses:

19 likes

Hey!
Dat ben ik :grin:

Had hem bedankt voor de fijne samenwerking en een plaatje voor de sfeer toegevoegd.
Wist niet dat die online gezet zou worden :sweat_smile:

Gelukkig staat mn pols er goed op, de GS nagenoeg altijd fotogeniek🤩

7 likes

Zou toch goed kunnen dat de productie aantallen veel groter zijn geworden?

Misschien, maar de 231 is ook al single GS logo. Dus de groei begon toen al als het goed is.

Uit ervaring van de laatste jaren lijkt het aanbod van de GS duikers vanuit Japan in golven beschikbaar te komen. Soms zie je maanden niets nieuws, dan lijkt er weken lang meerdere nieuwe modellen per week bij te komen. Ik denk dat het zou kunnen komen omdat er maar een paar verkopers uit Japan naar het buitenland willen versturen, en de tweedehandsmodellen pas op de internationale markt zichtbaar worden als ze bij die paar verkopers terecht komen.

1 like

Zit me net af te vragen: is Van Baal in Nijmegen geen GS dealer meer? Ik informeerde naar de SBGA293 maar die konden ze blijkbaar niet bestellen. Terwijl hij nog wel op de GS website staat.

Nope, resterende voorraad wordt/is gedumpt…

Daar is eerder over gesproken hier. Hij staat niet meer op de Japanse GS website, en ook andere bronnen suggereren dat de SBGA293 discontinued is. Ik denk dat het horloge binnenkort dus ook van de Europese GS website af gaat.

Weet je ook hoe het nu bij Van Willigen zit? Staat nog wel op website met indien voorradig de normale prijs.

Nee, maar ik denk dat GS alle juweliers eruit mikt en enkel via :ram: en :lemon: verder wil. Ik heb geen inside information maar zie wel een ontwikkeling…(en daar vind ik iets van :cry:)

3 likes

Gek, want hier in België zijn er dergelijke juweliers als AD van GS bijgekomen. Maar wij hebben dan ook geen Schaap en Citroen of andere dergelijke winkelketens.

1 like

in NL zijn er de afgelopen paar jaar veel bijgekomen maar nu juist weer rap aan het verdwijnen, uit Amersfoort, Rotterdam, Haarlem, Nijmegen, etc

3 likes

en als ik kijk naar de prijzen bij Van Willigen denk ik dat die ook binnenkort GS dealer af is, staat ook niet meer op de GS Benelux website als store…

Nee, alles zal via een select aantal vestigingen van Schaap of de Seiko Boutique gaan hier in Nederland.

De rest is er inmiddels uit of nu bezig met wat er nog over is te dumpen.

1 like

Helaas heeft hij het afgelegd tegen mij KS

13 likes

27 likes

Ik hang nog even in de GS herst Shubun

35 likes