Lekker mn sport horloge om. Zie eigenlijk niet in bij welke sport dit passend zou zijn. Maar goed… mooi en comfortabel is de wel!
Ben ook best wel zuinig op de sbgx. Zeker een gada: sportief, dressy etc zelfs wat water.
Beater durf ik ook niet echt aan.
Nu met die laatste plaatjes gaat deze wel heel snel terug op de stalen bracelet. Toch het mooiste!
Ik wou @Fate_Amenable_To_Change zijn lijstje nog heel wijs aanvullen met de gunmetal sbgx295 maar toen zag ik hoeveel sbgx’en er eigenlijk zijn. Dus heb niets gezegd
https://www.theseikoguy.com/watches/sbgx005/
Plaatje van de eerste voor de sfeer:
Hoeft ook niet hoor!
Japanse kunst!
Komt het beste tot zn recht op deze band
Blijft toch mooi horloge Jasper
Reversed ruil?
Nee zeker niet, het is de jouwe en die is al die tijd bij mij geweest. Ik had hem alleen 4 maanden niet gedragen, maar met het zonnetje dat zich steeds vaker laat zien zal de draagfrequentie wel omhoog gaan😀
Geniet jij nog steeds van de EP?
Heel mooi. Ik blijf er met een schuin oog naar kijken.
Hoe kom je ook alweer bij die zoekpagina van die site? Ik kan het niet vinden.
Ja geen spijt van (in)ruil maar ervaar wel het genis van deze "Pink Snowflake practhig horloge
Als je terug in menu gaat kun je alle uurwerken aanklikken normaal gezien. Dit was alleen op SBGX.
Deze anders?
Ah! Die bedoelde ik! Dacht dat dat ook van “the seiko guy” was.
Bedankt!
Brilliant! Ook namens mij bedankt voor het delen ben als nieuweling in GS land me helemaal de pleures aan het zoeken naar wat nou wat is (en wat de logica achter de codering nou precies is). Deze site is zeker behulpzaam!
De foto van gisteren was veel beter gelukt, maar het is een GS met vele gezichten. Lichtinval doet bij deze erg veel.
Ja, GS wijzerplaten zijn niet makkelijk te fotograferen, hoeft ook niet: er naar kijken is al mooi genoeg