Laat je Grand Seiko zien XI

Het is de Grand Seiko SBGR319

2 likes

Grappig, in mijn beleving is dat geen Mt Iwate dial, ik vraag me af waar de reviewer dat vandaan haalt. Sterker nog, het is ook geen Birch of zo, dus ik vraag me af hoe Grand Seiko 'm beschrijft. Er wordt op de detailpagina van Grand Seiko niks gezegd.

Uniek exemplaar. Wel een beste unit. Hoe heb je die opgepikt?

2 likes

Hier nog iets meer info over de horloge. Ik kwam deze horloge destijds tegen op chrono24. Was meteen gefascineerd door de wijzerplaat. Ik heb rechtstreeks contact met de verkoper opgenomen en het verder geregeld.

Mijn droom is om in de toekomst een Grand Seiko in Japan te kopen. Vermoedelijk een springdrive :smiley:

6 likes

De volle Indigo kleur springt eruit bij natuurlijk licht…

En binnenhuis…andere kleur/tint soms richting donkerblauw en zelfs zwart. Heel fraai.

48 likes

Echt heel mooi! :grin: Ik ken deze nog niet. Wat is de referentie?

1 like

:ok_hand: Het is de SBGA469.

2 likes

Morgen! Thanks.

Zeiken mag hoor. Hij stond inderdaad iets scheef. Ik heb echter getracht het horloge recht te zetten, maar dan trok de omgeving schuin en dat stoorde mij nog veel meer. Ik ben te lui geweest om het helemaal te proberen te corrigeren in Photoshop. :grin:

1 like

Een kijken of de I-phone 17 een leuke foto kan maken met mijn beperkte vaardigheden

29 likes

Af en toe laten zien, dit oermodel

33 likes

43 likes

:ok_hand:t2:

Ben benieuwd naar macro van ribbels op de indices. Die zijn weer net anders als op mijn sbgx263, dacht ik.

1 like

Nieuw sexy bandje op de witte berk :sunglasses:

36 likes

45 likes

Ik zou niet weten waarom je niet meerder GS zou hebben :smile:.

4 likes

Zal eens een poging doen…:+1:

1 like

Helaas lukt niet (geen macro mode op m’n phone).

Goedmakertje…

31 likes

Weer ff de meter op max zetten van het weekend!

30 likes

Zwart…

Of toch niet… :yum:

33 likes

Lekkah deze GS Rikka, nog steeds veel plezier van :+1:

35 likes

Na een kleine 5 jaar meelezen mag ik hier dan eindelijk ook zelf actief deelnemen.

Na een prachtige reis door Japan de ervaring daar compleet gemaakt door een Grand Seiko Spring drive te kopen in de GS Flagship boutique in Ginza Tokyo.

57 likes