Foto van dag 1…![]()
![]()
Ja bijzonder…in normaal daglicht en binnenshuis is de plaat meestal donkerblauw of zelfs richting zwart. Zonder dat je veel van het patroon ziet. Vanuit sommige hoeken bekeken kan het dan meer richting donkerblauw of de paarse kleur op deze foto gaan…en zie je ook het patroon veel meer/duidelijker.
Dat kun je aan GS overlaten…altijd weer subliem. ![]()
![]()
Ja, ik herken het van de SBGA439 die ik even had. Maar met dit patroon is toch nog een stapje hoger. Ik vind dit 1 van de mooiste wijzerplaten samen met de Iwate platen.
Die is ook prachtig. Zo te zien geen patroon maar egale plaat. Hou ik ook wel van.
Mooie wijzerplaat ![]()
En hoe! ![]()
Oeh een 62GS op leer. Mooie combi.
Hoe dik is je bandje en kun je hier meer foto’s van posten?
Dank, het is een custom made bandje van nappaleer. Draagt erg comfortabel en is naar mijn voorkeuren niet te dik of stug.
Het spijt me, maar dit is geen combinatie waar je mijn handen voor op elkaar krijgt.
Ik heb nog een ongebruikte leren band liggen van Delugs, 21mm, plat, taupe-achtig. Doe me een PB met je adres en ik stuur hem gratis op. Ooit gekocht voor de Shunbun, maar misschien werkt hij ook wel bij dit horloge.
En mocht die niet bevallen… Heb een shunbun en altijd willen proberen met Delugs. Die heeft een YouTuber ook en staat hem goed vind ik.
Geen. Die kleurstelling is prima.
Heb je nou gewonnen of verloren? Hmmm.
Als @solo of @Specter niet bij je in de lucht komen kon je zo maar eens beet hebben. Ik maak geen grappen, ik doe niks met die band. Zo heb ik ook nog twee 22mm banden liggen die op de Tourby van @peter_bij_de_tijd passen, en die nog eens die kant op moeten.
De verkleiningswoede is zo groot dat ik nog maar nipt drie horloges heb met 20mm lug width, de rest is 19 of 18.