Ik mis even tekst en uitleg? ![]()
Gaaf model! Is dit een nieuwe aankomende release? ![]()
Start the music!
Staat inmiddels alweer de hele ochtend op hier…Miles at The Blackhawk.
Lekker beetje Ikea sleutelen. ![]()
Heerlijk! ![]()
Nee dat was de overtreffende spachtel wijzerplaat ![]()
SLGA032 in rose goud is dit. 1 op chrono
Oh wow, dat is wel even iets bijzonders. Even een andere categorie ![]()
Zijn er meer mensen die uitkijken naar de nieuwe releases van GS over 2 weken?
Ik hoop op nieuwe varianten van de SBGH343 / 341.
Ik vind het model en alle specs helemaal super; 38mm, Ti, 62GS case, pcl. Niks meer aan doen! Alleen over de huidige twee kleuren twijfel ik
Ik vind het misschien nog iets te flets. Ik hoop op iets hardere kleuren.
Trekt mij minder
Maar dat is natuurlijk gewoon smaak.
Ik vind het donkere paars van de SLGB005 van @Nickjackelson wel knettermooi. Die dial in het SBGH343 jasje zou perfect zijn. En het blauw van die van @daffie vind ik ook schitterend.
Werkelijk schitterend. Deze gaat er bij mij ook komen zodra ik me over die 37mm heen heb gezet
In het handje vond ik ze erg mooi. De kleuren zijn juist übercool, alleen de hoogte van het uurwerk (en dus de kast) overtuigt me niet. Ik zou dit cooler vinden met de 9RB2 Spring Drive uurwerken er in, waardoor je een horloge van 11,5mm kon maken.
Ik hoop met je mee! Weet iemand trouwens of deze in NL ook te passen zijn? Ik zag ze bij de vee- en vruchtenhandelaar niet op de site staan pas.
Ja daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, 12.9mm. Nu heeft het horloge natuurlijk ook wel een hoger glaasje. En té platte horloges vind ik zelf dan ook weer vervelend. Maar ik moet hem gewoon eens in het echt gaan zien en passen.
Ik hoop het wel. Binnenkort wil ik eens gaan kijken bij de Seiko Boutique in Amsterdam. Even goed oriënteren.
Tensen Antwerpen heeft ook altijd wel een mooi aanbod GS. Dit specifieke model zie ik nu niet op de site staan.
Deze heeft m wel (ook Antwerpen) maar geen idee of dat een zaak is waar je ook even kan passen.
Ik heb daar vorig jaar een Rolex gekocht, ze hebben geen winkel. Je kan er na betaling wel een horloge afhalen.
Ze sturen vooral op wat je besteld.
Overigens hebben ze 'm in Parijs wel zeker liggen. In beide kleuren.